Gå til innhold

Jallauke, kle meg ut som noe som starter på E!?

konduktans

Anbefalte innlegg

I morra skal jeg kle meg ut på skolen. Vi har fått i oppgave å "kle dere ut som noe som starter på den første bokstaven i navnet deres". Og siden jeg heter Emil, så skal jeg kle meg ut som noe som starter på E.

Tenkte på å ikke kle meg ut og si at jeg var en etnisk nordmann, men den kan bli litt drøy ettersom jeg har mange utlendinger i klassa :D

Noen forslag?

Har forresten VELDIG begrensa med sære klær, så det må være noe enkelt! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-evneveik?

-engelskmann?

-ensom?

-elg?

-esel?

-enøyd banditt?

-Espen Benestda(Ester Perelli) :p bare å låne en kjole av mor^^

dette var gøy :p :

-en "ent" (levende tre)

-eskimo

-eple

-ekkel (velg hva du vill)

-ess (ja.. kortet)

-bokstaven "E"

- bokstavkjeks (E)

- tallet "en"

etc. etc. etc. eier du ikke fantasi? :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Takk for de kreative svarene :D Nei, har nok litt dårlig fantasi. Eller den løper skikkelig løpsk til vanlig, men når jeg prøver å tvinge frem kreative ting, så får jeg jernteppe.

Tenkte på EMO. Hva trenger jeg da? Ta luggen ned og resten opp, ha converse-sko(har noe som likner), ha svart bukse, stygg tettsittende genser, mascara, svettebånd rundt armen? Har dessverre VELDIG lite sånne klær :(

Hvilken person kan jeg utgi meg for å være om jeg går i dress?

EDIT: Dress, veldig oppknept skjorte, bustete hår = eskortegutt?

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Drillo hadde vært kult. Har faktisk nesten 100% lik treningsdress som han. Bare synd at den er hos eksen. Får se om jeg kanskje drar og henter den da... :(

drillo hadde vert kult, ja ;) personlig syntes jeg det hadde vert utrolig kult om du kledde deg ut som espen benestad^^

Lenke til kommentar

Det hadde vært ekstra kult, ja. Men er det noen som veit hvem han er da? :p

Det verste med det hele er at jeg er ganske stille på skolen, så ingen tror at jeg kommer til å kle meg ut!

Drillo hadde forøvrig vært epic. Alle tror jeg hater fotball. Men litt bakgrunnskunnskap, Drillo var(er?) trener for landslaget, sant? :p

EDIT: har ikke espen blitt dame a?

EDIT2: Er dette typisk Drillo?

454285.jpeg

Endret av conflict
Lenke til kommentar

godkjent, ja ;) espen/ester har pupper og penis på en gang. han velger om morgene om han skal være dame eller mann (ester/espen). han har to "personligheter". eller dvs. han føler seg som en dame og en mann på samme gang.. han er noget spesiell :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...