konduktans Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 I morra skal jeg kle meg ut på skolen. Vi har fått i oppgave å "kle dere ut som noe som starter på den første bokstaven i navnet deres". Og siden jeg heter Emil, så skal jeg kle meg ut som noe som starter på E. Tenkte på å ikke kle meg ut og si at jeg var en etnisk nordmann, men den kan bli litt drøy ettersom jeg har mange utlendinger i klassa Noen forslag? Har forresten VELDIG begrensa med sære klær, så det må være noe enkelt! Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eminem? Eple? EMO-dude? E.T.? Kan du ikke tenke sjølv? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) -evneveik? -engelskmann? -ensom? -elg? -esel? -enøyd banditt? -Espen Benestda(Ester Perelli) bare å låne en kjole av mor^^ dette var gøy : -en "ent" (levende tre) -eskimo -eple -ekkel (velg hva du vill) -ess (ja.. kortet) -bokstaven "E" - bokstavkjeks (E) - tallet "en" etc. etc. etc. eier du ikke fantasi? Endret 26. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eskortegutt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eskortegutt haha^^ ecoli bakterie... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Takk for de kreative svarene Nei, har nok litt dårlig fantasi. Eller den løper skikkelig løpsk til vanlig, men når jeg prøver å tvinge frem kreative ting, så får jeg jernteppe. Tenkte på EMO. Hva trenger jeg da? Ta luggen ned og resten opp, ha converse-sko(har noe som likner), ha svart bukse, stygg tettsittende genser, mascara, svettebånd rundt armen? Har dessverre VELDIG lite sånne klær Hvilken person kan jeg utgi meg for å være om jeg går i dress? EDIT: Dress, veldig oppknept skjorte, bustete hår = eskortegutt? Endret 26. april 2009 av conflict Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 har du støvler og joggedress? Egil "Drillo" Olsen eksortegutt kan funke... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Drillo hadde vært kult. Har faktisk nesten 100% lik treningsdress som han. Bare synd at den er hos eksen. Får se om jeg kanskje drar og henter den da... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Drillo hadde vært kult. Har faktisk nesten 100% lik treningsdress som han. Bare synd at den er hos eksen. Får se om jeg kanskje drar og henter den da... drillo hadde vert kult, ja personlig syntes jeg det hadde vert utrolig kult om du kledde deg ut som espen benestad^^ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Det hadde vært ekstra kult, ja. Men er det noen som veit hvem han er da? Det verste med det hele er at jeg er ganske stille på skolen, så ingen tror at jeg kommer til å kle meg ut! Drillo hadde forøvrig vært epic. Alle tror jeg hater fotball. Men litt bakgrunnskunnskap, Drillo var(er?) trener for landslaget, sant? EDIT: har ikke espen blitt dame a? EDIT2: Er dette typisk Drillo? Endret 26. april 2009 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Med litt hjelp av min kjære far, kom jeg frem til følgende forslag. Godkjent? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 godkjent, ja espen/ester har pupper og penis på en gang. han velger om morgene om han skal være dame eller mann (ester/espen). han har to "personligheter". eller dvs. han føler seg som en dame og en mann på samme gang.. han er noget spesiell Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Småekkelt... Men da blir det nok Drillo på meg! Selv om transe og eskortegutt tiltrekker litt:P Litt synd at "kjønnskifte" allerede har vært, så må nok bli drillo! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er oblig med ei lita pute hengjande rett over beltestaden. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Haha. Var planen det. Men muttern sa at han ikke hadde mage? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tja, ikkje direkte mage, men litt den "pæreforma" om du forstår Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Haha. Får se om jeg får dytta inn ei pute Værste dagen å kle seg ut på da. Er i klasse der knapt noen kler seg ut :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå