Memphis88 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei Har kjøpt meg ny TV, en 32" LG2000. Men så er det slik at av og til blir det som er av tekst på tv'n uklart. Det varer kanskje et sekund, så blir teksten klar igjen. Det er typisk tekst som f.eks. "nyhetskanalen" når det står nede i høgre hjørne under nyhetssendinger eller undertekst på programmer. Har prøvd å koble til pc'n, og da er teksten helt fin. Så det jeg lurer på er om det kan ha noe med sendinga å gjøre? Har analoge signal fra canaldigital inn på tv'n (har altså ikke koblet via en digital dekoder). Har kabeltv. Kan det være antenneinngangen kanskje, eller er det bare fordi det er analoge signal? Tenker at dersom tv'n var ødelagt, så ville vel teksten vært uklar hele tiden? Takker til alle som kan si noe om det. Har ikke snakket med Lefdal (der jeg kjøpte den) enda, ville høre hva som kunne være grunnen. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Siden du ikke opplever det når du kobler til pc'n så vil jeg tippe at det er de analoge signalene som gjør det. Har du foresten testet det med film fra pc'n? altså¨noe som er bevegelig? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Nei, har ikke testet det enda. Såg en film uten tekst da, bildet var helt fint. Men må vel kanskje teste med en film med tekst... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 en så er det billigmodell da så alt skal da vel ikke være perfekt? spesielt siden du ikke går gjennom boks Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Selv om det er en billigmodell, trenger man ikke godta at der feil på TV-en, dersom det er det. Det kan være lurt å sjekke med naboer med samme signal, eller en annen TV på samme uttak, for å sjekke om feilen ligger i kabelsendingene eller i TV-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå