FlinkeFreddy Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hei Jaaaa, vet jeg burde lete i tidligere poster, men orker ikke lete gjennom 215 sider... MEN; Kjører build 7000. Merker det er en tidlig beta, og vil gjerne oppdatere til en senere build. Hvor kan jeg lovlig laste ned en iso ? F.eks Build 7100. Har forstått det slik at M$ ikke tilbyr nedlasting lenger. Kommer de til å åpne opp for dette igjen ? Gjelder min CD-key for Win7 enda ? Eller må jeg skaffe en ny ? Vil helste ikke laste ned fra Bukta, er redd for virus:S Er ellers fornøyd Takker for svar Endret 27. april 2009 av feitefreddy Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Oppdatering ? er et klart eksempel på dårlig emnetittel og brudd på 3 ords regel. du bør forandre emnetittelen. lykke til Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Oppdatering ? er et klart eksempel på dårlig emnetittel og brudd på 3 ords regel.du bør forandre emnetittelen. lykke til Hehe, ok takker å bukker for innspill, til tross for at det var til lite hjelp Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bruk samme key, og vent til 5mai for RC-utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå