Gå til innhold

Stereoanlegg til fest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke peiling om hva slags stereoanlegg jeg burde kjøpe, så trenger tips! Jeg skal kjøpe meg et stereoanlegg som har høy nok lyd til å bli brukt på fest. Før har jeg bare brukt boomblaster, og det har ikke funka så bra, så trenger noe bedre enn det hvertfall! Prisen skal helst være så lav som mulig.

Sååå, noen forslag?

Endret av jamo91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Budsjett?

Cerwin Vega er ultimat på fest, har bass så det dundrer etter, skal love deg at ikke naboene får fred da. Billigste gulvstående CVen er http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm Med en denon eller nad forsterker til den får du det gøy på fest i alle fall :D

Hvis vi skal en del ned i pris er Dynavoice F6 ekstremt gode til prisen, disse finner du på bruktmarkedet til kanskje 800kr, med en forsterker på bruktmarkedet til rundt tusenlappen til disse vil det nok spille ca. 200 ganger bedre enn en boomblaster :D Dette vil gi ekstremt god lyd for pengene. Skal du enda lengere ned i pris tror jeg faktisk en boomblaster spiller godt nok.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har ikke peiling om hva slags stereoanlegg jeg burde kjøpe, så trenger tips! Jeg skal kjøpe meg et stereoanlegg som har høy nok lyd til å bli brukt på fest. Før har jeg bare brukt boomblaster, og det har ikke funka så bra, så trenger noe bedre enn det hvertfall! Prisen skal helst være så lav som mulig.

Sååå, noen forslag?

Lav pris, høy ytelse, ikke noen krav til spesiell funksjoner = finn.no

Det flommer av NAD forsterkere, billige CD spillere og Cervin Vega og lignende bråkehøyttalere

(ikke helt i "min gate")

Tipper du får det du ser etter for tre, fire lapper.

Men sjekk alltid mot nypris. Du må aldri betale noe mer ann ca halv pris og nedover avhengig av tilstand.

Det er en og annen luring på finn, noe denne tråden viser:

http://avforum.no/forum/generell-chitchat/...finn-no-43.html

Lykke til !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...