Benbels Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei Jeg har nettopp installert windows XP på min bærbare og skal nå installere nett. Men det har seg slik at jeg har ikke PEILING på hvor jeg skal begyne : / så hvis noen kunne ha hjulpet meg så hadde jeg satt stor pris på det Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har du installert drivere til nettverkskortet? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Har du installert drivere til nettverkskortet? Nei x) Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 finn driver cd'en til hovedkortet eller nettverkskortet og installer Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 finn driver cd'en til hovedkortet eller nettverkskortet og installer Hmm... dette er en pc jeg har fått av jobben da så jeg har ikke de cdene : / Lenke til kommentar
noesIdel Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 finn driver cd'en til hovedkortet eller nettverkskortet og installer Hmm... dette er en pc jeg har fått av jobben da så jeg har ikke de cdene : / Google knows! google pc navned modellnr og leverandør + nettverks driver og du vil nok finne noe til hjelp. alternativt kan du lete på fabrikantens hjemmeside (ex: hp.no) og du kan finne noe der... mest sansynlig uder suport biten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå