Disorder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei, jeg sitter fast i Half Life 2. Jeg er på en slags strand hvor det står en mann og skyter med en turret over en hvit skipsdør som ikke vil åpnes. Det kom også ut et sånt snilt alien som aldri holder opp med å si: "The freeman must follow". Jeg bare går rundt der og finner ingen vei ut mens alien-mannen bare følger etter. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kanskje denne kan hjelpe deg? http://www.visualwalkthroughs.com/halflife...walkthrough.htm Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen bilder hadde funket siden jeg ikke helt skjønner hvor du er... Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg løst det på Lørdag eller noe. Det står "løst" i tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå