Aleks_r Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Mine favoritt brett er:1 Stalingrad 2 Crossroads(mye sniping) 3 Destroyed Village Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Stalingrad, definitivt! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 TDM: Snowy Park OBJ: The Hunt Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Det må være Stalingrad. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Liker ikke free-4-all bretta. Blir lissom en treig utgave av Doom, men om jeg absolutt må velge så må det vel bli Stalingrad, selv om den ikke akkurat minner meg mye om Stalingrad (les: husa skulle ha vært litt mer bomba ut og noe større) Liker stort sett bare obj. missions. Spesielt det brettet der man skal sprænge den 88'en Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Stalingrad er itno bra synes jeg.. Destroyed village derimot Drit arti på LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå