Krissma512 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 jeg har lyst til og Overklokke ADM Phenom 9500 Prosessoren min men hvor høyt kan jeg Klokke den til og hva er maks å må jeg ovverklokke den i biosen eller bruke et Program please svar takk:) Lenke til kommentar
dataman Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hadde en Phenom 9500 før og utifra mine erfaringer syntes jeg den overklokket dårlig. Fikk den bare opp til 2.5ghz, alt over det ble ustabilt selv om jeg økte vcore betraktelig. Men det skal sies at den fungert fint ved 2.5ghz. Husker ikke innstillingene i bios, men pass på dram frequency til minne da den går opp samtidig som du klokker cpu. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Hadde en Phenom 9500 før og utifra mine erfaringer syntes jeg den overklokket dårlig. Fikk den bare opp til 2.5ghz, alt over det ble ustabilt selv om jeg økte vcore betraktelig. Men det skal sies at den fungert fint ved 2.5ghz. Husker ikke innstillingene i bios, men pass på dram frequency til minne da den går opp samtidig som du klokker cpu. er problem overklokkinga på boisen min er stengt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå