N1ko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei. Strømforsyninga mi heter Xgear PS-450D, så det betyr vel at den har 450 watt? Jeg lurer også på om strømforsyninga mi kan klare mere den det jeg har i pc'en nå, evt. katoder nye vifter osv. Dettte har jeg i pc'en nå. -Sapphire HD 3850 512MB PCI-E -AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2.01 GHz med en Cooler Master Vortex 752 kjøler -K9N SLI AM2 Socket hovedkort -4 GB RAM -250 GB hardisk (bare en) -CD/DVD rom -Nettverks kort -Sapphire theatrix tv kort -alt er inne i et NZXT HUSH kabinett, som har 1 20cm lang blå katode, en led får å hvise at strømmen er på + en hardisk led. -2 vifter som følgte med kabinettet. -En USB mocrosoft X5 gaming mus er koblet til SÅ greia er at jeg lurer på om strømforsyninga mi kan ha flere ting, siden jeg synnes den ene vifta i fronten går veldig sakte, kansje dt har noe med hvor mye strøm den får? Så hvis jeg må ha ny strømforsyning, så er jeg åpen for anbefalinger, eneste kriteriene mine er at den ikke er for dyr, og at den er stille. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Xgear PSU er vel noe crappy noname PSU som følger med et kabinett. Ville ikke satt for stor lit til den. Kjøper du nytt kan du vurdre noe ordentlig som f.eks Corsair,MIST,Thermaltake,Chieftek Superseies,Seasonic i området 500W - 700W - så har du noe som skal funke en stund også ved oppgraderinger. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ja, det er noe crappy dritt som fulgte med det gamle kabinettet mitt, men vil det kunne ta flere hardisker? Og evt ved kjøp av strømforsyning, hvilken? må han en stille en. EDIT: Etter litt surfing rundt på komplett, fant jeg DENNE, kansje denne hadde vert et godt alternativ? Endret 26. april 2009 av nikolai-n Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Om den kan takle flere harddisker eller ikke er umulig for noen her i forumet å gi deg svar på. Mtp på stille PSU kan du sjekke reviews/recommendations hos www.silentpcreview.com . Direkte Link: http://www.silentpcreview.com/article699-page1.html Deretter kan du sjekke ut om anbefalte produkter derfra du kunne ha tenkt deg er tilgjengelig i noen av butikkene du vil handle ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå