Gå til innhold

Spotify: Finne lokalt lagrede sanger i Spotify

Anbefalte innlegg

"Ulempen" med Spotify for oss som har en diger musikksamling er at vi må søke opp alle (de som finnes i Spotify) sangene vi har og legge de til i en playlist.

Det som hadde vært kult var om denne prosessen kunne på en eller måte automatiseres. At man kunne fore et tredjeparts program en playlistfil(pls, m3u etc) og den ville foreta søkene i Spotify og legge de til i en Spotifyplaylist.

Hensikten med dette er jo selvfølgelig at du kan ha hele (eller store deler) av musikksamlingen din tilgjengelig hvor enn du befinner deg, sålenge du har tilgang på Spotify.

Noen som vet om det finnes noe slikt allerede, eller om det er under utvikling..?

Endret av BagBiter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Playlistfunksjonen i Spotify kjenner jeg til - Det jeg er ute etter er mer en slags m3u/pls til Spotify-playlist "konverter".

Den søker opp alle sangene man eier "fysisk" på hdd og sjekker om de finnes på Spotify-serverne og legger til de den finner i en Spotify-playlist.

Sannsynligvis vil man ikke finne absolutt hele samlingen sin på Spotify-serverne, men i hvert fall en del..!

Jeg har uansett tatt det opp med dem på http://getsatisfaction.com/spotify

Lenke til kommentar

Leste et sted at spotify premium nå åpnet for brukerlagde applikasjoner. Kanskje det kommer en slik tjeneste der etterhvert. Håper at dette også kan åpnes for på gratisversjonen etterhvert.

Noen her som bruker premium versjonen og som kanskje kan si noe om hvordan det er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...