BLU3kp Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Pcen min består i øyeblikket av en radeon 4670 512mb og intel pentium 4 3ghz. Får stadig fps drop i flere spill som Cs 1.6 og cs source, left 4 dead osv. Er det pga av Cpuen? Er ati 4670 for bra for intel pentium 4? Ville et bytte med denne cpuen gjøre susen på fps droppen og dårlig ytelse? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=376380 Endret 27. april 2009 av gattuso Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det kan være flere forskjellige ting, har du de nyeste driverne til skjermkortet? Også tror jeg ikke at du kan bytte ut en pentium 4 prosessor med en duel core en pga hovedkortet, men er litt usikker på den Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Det kan være flere forskjellige ting, har du de nyeste driverne til skjermkortet?Også tror jeg ikke at du kan bytte ut en pentium 4 prosessor med en duel core en pga hovedkortet, men er litt usikker på den Property Value Cpu Socket Socket 775 LGA står det på hovedkortet mitt og den cpuen jeg hadde tenkt meg står det Kompatibel prosessorsokkel LGA775 Socket Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kompatibiliteten for prosessorer avhenger også av hvilket brikkesett hovedkortet har. Er det for gammelt, vil det ikke støtte mer moderne LGA775-prosessorer. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva er fabrikat og typenummer på hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå