ZoDz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ikke posta så mye grunnet at jeg ikke har hatt noe kamera på lenge, Nå låner jeg ett 40D av en kompis. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) frister å si at det var irriterende at det var så uklart, men det var det ikke. hadde det vert helt skarpt hadde det vert lett å forveksle med et bilde man har for å fylle rammene i butikken. btw: jeg har ingen tekniske kunskaper når det gjelder dette. (men jeg har hatt bildeanalysering på ungdomskolen ) Endret 26. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Likte det ikke. Syns det var forstyrrende med de 3-4 blomstene rundt "hovedblomsten". En stk blomst med samme 'uskarphet' hadde vært ypperlig. Endret 26. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tykte dette var veldig fint, om enn littegrann kornete. Trur kanskje det hadde kledd litt dystrare fargetonar. =) Uansett fin avveksling frå standard sylskarp blomstermakro og DOF-onani. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm. Kommentaren min ble slettet. Lurer på hvorfor. Det kan da umulig være straffbart å kalle ZoDz for en pikk, og klage over en mistet stressball? Bildet er forøvrig fortsatt herlig. Diffus. Drømmende. Samt deilig å slippe inna dette DOF og skarphetsonaniet som hele tiden traveserer forumet Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg synes også at det var et befriende annerledes blomsterbilde. En fin kunstnerisk vri. Bra jobbet ZoDz. Om enn ikke like bra jobbet med kamerahuslogistikken. Når får du skikk på det tro...? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kunstnerisk vri ja, men det ble ikke fint, synes jeg.. Uklart, mye rot og den hvite tåka var ikke noe særlig.. :/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg synes også at det var et befriende annerledes blomsterbilde. En fin kunstnerisk vri. Bra jobbet ZoDz. Om enn ikke like bra jobbet med kamerahuslogistikken. Når får du skikk på det tro...? Ikke mobb :/ Haha, J@cob, min kommentar ble også slettet Glad mesteprarten liker det^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå