Daskeladden Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Duger Marshall MG100HFDX til AC/DC, Metallica og sånn? Skal kjøpe en Epiphone G400 og til sist er det noen billige butikker som selger de eller skal jeg kjøpe brukt? Bor i Trondheim Edit av moderator: fikset emnetittel Endret 26. april 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 MG - serien er vel "billig"-serien til marshall og er transistorforsterkere som til dels kan virke litt "livløse" i tonen, men ellers er det helt greie forsterkere. Vrengkanalen har en tendens til å kunne bli litt i overkant spiss, og låte litt veps, men duger helt fint til din type rock, i hvertfall acdc. Når det er sagt, husker jeg at jeg som liten gutt var på notodden bluesfestival - seminaret hvor jeg blant annet hadde undervisning med Jørn Fodnestøl, kjent fra Beat for Beat. På dette tidspunktet brukte jeg en MG50... Altså komboen på 50w, og han ble overrasket over hvor bra cleancanalen låt til den prisen. Men antagelig duger den i massevis. Prøv selv og hør! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Emnetittelen var ikke tilfredsstillende, og har blitt endret av moderator. Vennligst les nettiketten for tips til bedre emnetitler i senere tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå