Marrrtin Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Trenger litt hjelp her, har en norsk spilleliste med alle klassikerene og prøver nå å lage en med engelske sanger. Jeg vil prøve å skape en avslappet, solfylt og "psyche up" sommerdag stemning. Spillelisten er per nå disse sangene: 1. Eels - Mr E's Beautiful Blues 2. Steve Miller Band - The Joker 3. Len - If You Steal My Sunshine 4. Smash Mouth - All Star 5. blur - Song 2 6. Korn - Word Up! 7. Crazy Town - Butterfly 8. The Offspring - Original Prankster 9. Kenny Loggins - Danger Zone 10. Bryan Adams - Summer of '69 11. Bon Jovi - You Give Love a Bad Name Forslag til lignende sanger er ønsket! Er vel mest ute etter rock/alternative, men ingenting i veien for å skrive opp noen chill sanger med sommerstemning i seg! Endret 27. april 2009 av Marrrtin Lenke til kommentar
Marrrtin Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Len - Steal My Sunshine Digg Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) De fleste sangene av Beirut minner meg om sommeren, selv om (eller kanskje fordi) mange av dem har en slags "lengtende" stemning. Vet ikke om dette er typen musikk du er ute etter, men hør og bedøm selv. Se filmen hos Youtube Når jeg tenker meg om er det mye indie-musikk som gir meg sommerfølelse. Edit: La til flere sanger. Endret 26. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Insense Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Interessant emne. Ein blanding av funk/hardcore/stoner/glad musikk! Orker ikkje å lage ei spille liste, men her er nokon band. Test Icicles The Blood Brothers Queens of the stone age Eagles of death metal Datarock Yeah Yeah Yeahs Endret 26. april 2009 av Insense Lenke til kommentar
Marrrtin Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 De fleste sangene av Beirut minner meg om sommeren, selv om (eller kanskje fordi) mange av dem har en slags "lengtende" stemning. Vet ikke om dette er typen musikk du er ute etter, men hør og bedøm selv. Ga ikke akkurat den ene sommerstemningen jeg er ute etter. Er mange av dem! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ikke akkurat rock, men den passer inn til sommern synes nå jeg Litt mere rock Eric Hutchinson - Rock and Roll DonkeyBoy - Ambitions Noen forslag jeg synes passer til sommern. Håper noe falt i smak Endret 27. april 2009 av Sno Lenke til kommentar
Marrrtin Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Var en del gode forslag der Sno Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) paperboys - barcelona Chris rea - on the beach 50 cent feat G-unit - hate it or love it Remix bob marley feat funkstar de lux - sun is shining The Underdog Project - Summer Jam eagle eye cherry - save tonight guru josh project - infinity 2008 karpe diem - piano red Hot chilli peppers - scar tissue roxette - how do you do sonny j - cant stop moving superstars - voi voi turboneger - the age of paparius danny clark & jay benham - wondrous dj meme - chanson du soleil (sun is coming out) Det er noen sanger da... er ikke sikkert de passer helt til deg men det er noen av sangene jeg forbinder med sommer pils'ing Ellers kan jeg linke deg til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738503 Endret 30. april 2009 av TaEnBolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå