LarsLarsLars Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 jeg har en sony ericsson G900. Den har touch skjerm. Men touch'en sluttet å fungere igår. å jeg trenger touchen for å gjøre masse funksjoner. f.eks får jeg ikke tatt tlf når noen ringer. ikke brukt alarm, huskelapper, menyfunksjoner osv osv osv. Noen som vet hva er galt? må jeg bytte skjermen? har prøvt å slå den av å på mange ganger. Hvor får jeg byttet skjermen evt? uten at innholde som tlf kontakter osv blir slettet. hilsen Lars Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva med å levere den inn til forhandler eller et verksted? Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Det ville vært det enkle å gjøre. Men da sletter de jo alt på telefonen. Idiotisk system! vet du om noe verksted da? evt hva det koster for å få satt inn ny skjerm? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvorfor skulle det koste noe? Har du gjort noe som skulle tilsi at det ikke er garanti på apparatet? Du kan levere inn med feilmeldingen "Touch virker ikke, ikke slett/oppgrader hvis det ikke er nødvendig". Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Bestandig når jeg har bedt om at de ikke har skullet slettet/oppgradert tlf har de gjort det uansett. Fordi de "må" gjøre det når den er inne til service/reperasjon. Dritt. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ta backup da vel. Men det er riktig at svært mange feil blir reparert med software oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå