McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 I dette tilfellet ville nok ikke oppfatningen til denne jenten forandre seg, jeg synes det er galt nok at hun gjennom hele ungdommen har vært plaget av dette, det får holde det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Skugga: Fordi det øker presset om å passe inn i en eller annen støpeform som bestemmes av andre mennesker, og ikke naturen. Og andre mennesker kan da umulig ha rett bestandig? Endret 10. mai 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Haha, snakk om å være naiv Martine. Hvor gammel var du igjen? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skugga: Fordi det øker presset om å passe inn i en eller annen støpeform som bestemmes av andre mennesker, og ikke naturen. Og andre mennesker kan da umulig ha rett bestandig? men naturen har jo bestemt at ho kan få en rekke helseplager pga. dette. hva med dem da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis man går så langt at man er med i et TV-program om "problemet" sitt, er det kanskje underforstått at det er noe hun allerede har tenkt gjennom. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg fikk altså ikke inntrykk av at hun var helsemessig plaget av dette, men greit, la oss si hun var det, da. Da ser (til og med) jeg at operasjon er det beste. Men dersom det kun var det psykiske som plaget henne, ser jeg på det som en uting å sende henne rett opp på operasjonsbordet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vel, det er det faktisk opp til legen å avgjøre. Litt dumt å sitte her og sofadømme folk når du ikke har all informasjon. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det virker som poenget mitt ikke når helt fram her. Jeg snakker ikke om det medisinske aspektet, jeg snakker om det psykologiske. Hvis det ikke er noe galt med henne medisinsk, burde man ikke med én gang foreslå operasjon. Det vil jo bare bekrefte for henne at det er noe feil, når det egentlig ikke er det, bare at hun ikke liker måten hun ser ut. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er ikke no problem vis de da ikke er så lange at man tråkker på de Alle er skapt forskjellige, tenk for jævli kjedelig det hadde vært vis alle var dønn kake like.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det virker som poenget mitt ikke når helt fram her. Jeg snakker ikke om det medisinske aspektet, jeg snakker om det psykologiske. Hvis det ikke er noe galt med henne medisinsk, burde man ikke med én gang foreslå operasjon. Det vil jo bare bekrefte for henne at det er noe feil, når det egentlig ikke er det, bare at hun ikke liker måten hun ser ut. Psykologisk er en del av det medisinske. Selvfølgelig, kunne sendt hun til psykolog ukentlig de neste årene for å lære henne å takle det mindre pene underlivet. Men de valgte å helle fikse det hun så på som et problem, og som kan bli et fysiologisk problem. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes fortsatt det er en uting å fjerne alt man er redd andre kan komme til å mislike (tenker da fortsatt på tilfeller som ikke er et fysiologisk problem), men her blir vi nok aldri enige, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå