Gjest Guest_Milla_* Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er ei jente på 19 med kjønnslepper som ikke burde vært der.. har hatt sex og sånn, men klarer ikke å nyte det, synes det bare er flaut når noen er der nede. føler at de synes det er ekkelt. Og det at gutter går rundt å sier at de har pult jenter med ekkle kjønnslepper, og gjør narr av de, gjør det jo ikke lettere.. Har type som jeg har vært med i 3 år, men er enda like flaut når han går ned, han vet at jeg ikke liker dem, og sier at jeg ikke må fjerne de, men føler jo at han sier det bare for å være grei.. jeg kan ikke forstå at det kan være fint, så føler jo at alle gutter synes det er ekkelt.. Har ei veninne med samme problemet, så vi har jo snakket ofte om det, føler vi er straffet eller noe, at vi ikke skal ha sex.. Er jo ikke gøy med sex når det eneste en tenker på er de jævla leppene:( så vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 På samme måte som vi gutter har forskjellig størrelse på penis er jenter forskjellige der nede. Hva man ser på som "normalt" er en smakssak. Jeg for min del ofrer ikke dette en tanke. Størrelsen på leppene har ingenting å si. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 På samme måte som vi gutter har forskjellig størrelse på penis er jenter forskjellige der nede. Hva man ser på som "normalt" er en smakssak. Jeg for min del ofrer ikke dette en tanke. Størrelsen på leppene har ingenting å si. Bra eksempel du kom med, og er helt enig med deg. TS; Ville heller bare prøvd å ikke fokusere så voldsomt på det neste gang dere har sex. Selv om det kan være vanskelig å få tankene dine bort ifra. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eksen er rimelig usymmetrisk, men det har ikke vært noe problem. Du tenker for mye på det. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg lurer litt på hvor du har det fra at de ikke skal være der? Det å si at kjønnslepper er ekkle vil jeg si er sidestilt med å rope jentelus. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Det er jo ingen hemmelighet at en del gutter snakker nedsettende om lange kjønslepper. Mest for å tøffe seg. Endret 26. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er ikke dette en overdramatisert og overanalysert greie ? Har da vel ingenting å si hvordan du ser ut der nede vel ? Er vel, forhåpentligvis, bare to personer som ser det uansett - deg selv og typen din. Dette må du bare slutte og tenke på! Og for de som mobber jenter som er "rare" der nede... : jævla tapere. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvis du tenker etter, så er det tydelig vis normalt. Venninna di har det, gutter går rundt og snakker om andre som har det... Det er tydelig vis mange som har det, og da er det jo per defenisjon normalt. Det er dessverre vanlig å ta inn over seg andres nedrakking, spesielt i en usikker tid hvor ting er litt nytt. Det finnes også mange som prøver å døyve sin egen usikkerhet ved å rakke ned på andre. Kanskje håper de at det gjør dem mer spennende, men det viser stort sett bare at de er drittsekker. Greit å vite hvem de er. Det er derfor mange slanker seg, eller og ønsker å ta plastiske operasjoner uten at det er et egentlig behov tilstede. Håper du kommer over dette før det ødelegger sex-livet ditt. Og muligens forholdet til typen, som kan bli lei av det hvis du stadig rakker ned på deg selv. Så lenge det ikke gjør vondt, ville jeg ikke bekymre meg. Eventuelt kommer du kanskje til å finne ut etter en eventuell reduksjon hvorfor de var slik. Det kan jo være litt kjipt. Hos menn er det visstnok slik at noen har små lem, men de blir relativt mye større, mens andres ser store ut først, men ikke blir mye større før bruk. Og så er det alle de andre.. Lenke til kommentar
Gjest Jente 14 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vet nå ikke om det er dette du mener, men mine indreskjønnslepper stikker utenfor de ytre. Gjør dine også ? Jeg vet at det kan være flaut når noen skal ned der, men kjæresten din synes nok at du er nydelig og perfekt akkurat slik du er Slutt og tenk på det, det er flere som har det slik som deg og venninnen, kansje meg også hvis det er det med de indre skjønnsleppene du mener. La han holde på der nede og tenk på at du skal ha det godt, han vil jo at du skal nyte det han gjør. Ellers hadde han ikke gjort det Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er jo ikke gøy med sex når det eneste en tenker på er de jævla leppene:( så vet ikke hva jeg skal gjøre. Høres ut som en slags type tvangstanker: Jeg er ikke perfekt, ikke perfekt, livet er uten mening osv. Har du hørt om perfekte mennesker ? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Som alle andre har sagt er det helt normalt å variere med størrelse og form i underlivet. Vet sikkert at det er en del gutter som sliter med det samme, bare at for de er det vel som oftest penis størrelse som de mener er for liten, for mye forhud, for lite forhud osv. Er bare å prøve å tenke på noe annet, partnern din snakker ikke noe mer om det som du snakker om hans penis, for å si det slik. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det gikk et program på nrk3 den 7. mai... Der var det en jente som hadde samme problemet som deg. Det kan sees på nrk nett-tv om det er interresant. Det het "Pinlige sykdommer". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ikkje noko lenking til kjønnsorganer takk, dette kan fint diskuterast utan bilete. Nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Gjest Jente 14 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Her har du linken ditt http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/492425 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg likte ikke moralen i den episoden. De gjør jo ikke det minste forsøk på å få henne til å trives med det hun har. Nei, her skal det opereres! Teit. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg likte ikke moralen i den episoden. De gjør jo ikke det minste forsøk på å få henne til å trives med det hun har. Nei, her skal det opereres! Teit. grunnen til at de motiverte ho for operasjonen var jo for å unngå de helseplagene man kan få av å ha dem. el tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg likte ikke moralen i den episoden. De gjør jo ikke det minste forsøk på å få henne til å trives med det hun har. Nei, her skal det opereres! Teit. Du ser vekk i fra de fysiske plagene hun kan få og det faktum at dette er noe som har slitt på henne gjennom ungdomsårene? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Synes ikke de snakket så mye om fysiske plager, jeg. Mulig jeg må se den igjen. Poenget er at det ikke er særlig bra om det blir slik at vi synes alt er rart, og opererer det som ikke passer inn med hvordan vi tror vi skal være. Endret 10. mai 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå