Dev1toN Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har flytta på noen kabler for noen dager siden , og etter jeg hadde ryda i pc'en så ville ikke starte etter første forsøk , kom ikke no bilde på skjermen ! ..... Har sån Bracket bak og den bare lyste Rødt på alle 4 ! Men så tok jeg og fyrte opp andre gangen og da gikk d fint.. ! Noen som vet hva probleme kan være ?! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Tipper det er et MSI kort du har. Jobber med disses kortene vær dag å det er et kjent problem blitt hvis man tar ut litt kort osv osv.. Ikke noe farlig, hender bare at man må resette BIOS´en for at maskinen skul fungere igjen. Har ikke hatt noen langvarig virkning på noen at maskinen som jeg har hatt på benken. -p- Lenke til kommentar
Dev1toN Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Har clera CMOS og det skjer d samma vær gang jeg starter pc'en ! Er lisom litt skipt at jeg må starte pc'en 2 ganger for å komme i windows !! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har flytta på noen kabler for noen dager siden , og etter jeg hadde ryda i pc'en så ville ikke starte etter første forsøk , kom ikke no bilde på skjermen ! ..... Har sån Bracket bak og den bare lyste Rødt på alle 4 ! Men så tok jeg og fyrte opp andre gangen og da gikk d fint.. ! Noen som vet hva probleme kan være ?! Takk på forhånd hadde samme en gang etter at jeg kom hjem fra et LAN. Bare restarta, så gikk det fett. Fikk litt sjokk ja Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 BTW: Detta er et velkjent fenomen på MSI hovedkort. Har som sagt bare hatt det en gang da. Du kan jo sjekke ut forumet lr noe på www.msi.com.tw Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 står i manualen hva de fire lysa betyr, sjekk at alle delene sitter bra. Lenke til kommentar
Dev1toN Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Når de fire lyser rødt , betyr d at CPU'en er skada eller ikke installert riktig ! Men jeg har jo hat pc'en lenge og da gikk d fint , hakke rørt CPU'en jeg! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Når de fire lyser rødt , betyr d at CPU'en er skada eller ikke installert riktig !Men jeg har jo hat pc'en lenge og da gikk d fint , hakke rørt CPU'en jeg! Kontakt MSI. Lenke til kommentar
Dev1toN Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 OIIIIIIIII ! Nå siern at plutselig : Chipset installed to early !! :x Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Kontakt MSI eller butikken du kjøpte hovedkortet. Lenke til kommentar
Dev1toN Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Men takk for svar osv. fikk fiksa det , måte bare Clere CMOS noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå