Cpt Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har ei god oppskrift på Oreokaker liggende å slenge? Har lenge vurdert å lage denne kaken, men har ikke funnet noen gode oppskrifter på den enda. Alt etter hvilke sider jeg har fisket fram etter å ha googlet, så er det mange forskjellige typer oster og dill jeg må ha for å lage kaka, og som en uerfaren kakebaker, så blir jeg usikker. Håper på litt hjelp. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Mamma har en oppskrift Har faktisk den kaken nede i kjøleskapet. Men du må i alle fall ha oreokjeks Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Spør mammaen din hva oppskrifta er! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kommer an på hva slags oreokake du vil lage. Det finnes flere. Enkelte av dem er så vanskelige å mestre at du kan umulig få det til hvis du er uearfaren baker. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Okey. Hva er forskjellene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå