bkf_94 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Heisann I sommer reiser alle vennene mine vekk på ferie (vi reiser alltid ETTER ferien) så jeg tenkte å bruke mesteparten av tiden på tjene penger. Jeg har allerede skaffet med sommerjobb som vaktmester assistent i et borettslag men så ville jeg tjene enda mer penger så jeg kom opp med en rekke ideer. Jeg har tenkt å låne et speilreflekskamera og ta bilder fra hele byen og dermed selge bildene, i forstørret format, til folk med tomme vegger. Jeg tenkte også på å lage karameller og selge det til eventuelt naboer og familie Noen som har noen flere ideer? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Få deg en jobb nr.2? Selge karameller og bilder tipper jeg det ikke blir mye penger på. Med mindre du er veldig talentfull selvsagt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Støtter phax med å skaffe deg en jobb nummer to, eventuelt gjøre småjobber for folk slik som å klippe plenen ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå