Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et stort valg, trenger hjelp. 18-årsalderen

Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt18

Hei , jeg begynner rett på:

Jeg havnet opp med å ha sex med ei jente jeg kjenner på fest for 1 måned siden, cirka. Etter dette har jeg forleska meg i dette vekommende, selvom jeg egentlig ikke føler at vi hadde passet sammen, men forelskelse er forelskelse. I helga måtte jeg få det ut, så jeg pratet med vedkommende som jeg er forelsket i om mine følelser. Jeg fikk vite at hun var forelsket i en annen, veldig sårt, men det går vel forhåpentligvis over.

Mens dette har pågått har det vært ei anna jente som har fortalt meg at hun er dødsforelsket i meg, jeg kan ikke si det samme om hun. Men uansett så tror jeg at jeg liker henne litt, hun er fantastisk søt, hyggelig, bare veldig skjenert. Så jeg har gått for strategien: å prøve meg litt fram med henne, for jeg liker jo hun også, bare på en annen måte (foreløbig). Kanskje jeg kommer over henne som jeg egentlig er forelsket i fortere da, og jeg har lyst til å være forelsket i hun som liker meg nå, for jeg føler på langsikt at det hadde vært en bedre match.

Dette hørest kanskje absurd ut, men det er sånn jeg føler det. Er det noen som har erfaringer med dette selv? Burde jeg prøve å gå litt frem med henne som jeg ikke har følelser for enda, å satse på at det kommer seg (siden jeg egentlig liker henne litt)? Tar i mot all salgs tips! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan da finne på noe sammen, det verste som kan skje er at dere blir venner, hun er sikkert en kjempe interessant person bare du blir kjent med hun, og hvem vet, det kan jo bli noe :) Jeg sier kjør på, du har ikke noe å tape.

Det du iallefall ikke skal gjøre er å henge deg opp i hun du er forelsket i, hun er lost case...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt18

Jo, jeg går faktisk i klassen til begge (faktiskfaktisk). Men eg har ikke følelsene for henne (B) enda, tror du det vil komme seg hvis jeg kjører på, mens jeg enda sliter med å komme over hun andre (A)? :) For jeg kan jo alltids be den nye jenta (B) med på kino eller noe :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt18

Kan legge til at jeg synes det er vanskelig å prøve meg på B enda mens jeg enda sliter med A i hodet? Men jeg burde uansett prøve?

Lenke til kommentar
Ikke sats på å bli forelsket i noen over tid. Spill med åpne kort fra begynneldsen av, ligg med de du vil og får ligge med.

Er forsåvidt enig, men jeg mener at han kan prøve å bli bedre kjent med denne jenta som liker han. Jeg hadde et forhold på 3 år som utviklet seg på denne måten. Altså, startet ikke med følelser med en gang vi traff hverandre.

Lenke til kommentar

Dude, det er du som velger!

Vil du prøve på jente A, så gjør det. Vil du prøve på jente B, så gjør det. Bare husk at det er hyggelig at jente B er forelska i deg, men du har ingen forpliktelser! Har ei venninne som er ganske så forelska i meg, og det er hyggelig, men frankly kunne jeg ikke gitt noe særlig less of a shit.

Du velger, husk det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...