zacka Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Herre jemini... Nå har jeg leita og søkt og føler meg som en kjempedust. Finner ikke ut av hvor jeg går for å sette klippemarkør i en videosnutt for deretter å fjerne del av klippet. Noen som kan hjelpe meg? River meg i håret. Dette burde jo ikke være vanskelig å finne... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du tar tak midt på den enden av klippet du vil klippe fra og trekker den innover på klippet. Ellers kan du markere klippet, sette markøren der du vil dele klippet, trykke på "S" for "Split" og slette delen du ikke vil ha. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Hjertelig, tusen takk Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Herre jemini... Nå har jeg leita og søkt og føler meg som en kjempedust. Finner ikke ut av hvor jeg går for å sette klippemarkør i en videosnutt for deretter å fjerne del av klippet. Noen som kan hjelpe meg? River meg i håret. Dette burde jo ikke være vanskelig å finne... En god begynnelse er å lese brukermanualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå