Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Har et lite problem....


Anbefalte innlegg

Jeg er forelska i en, men hun har en kjæreste.

Jeg tenker på henne hele tiden, og jeg prøver å tenke på noe annet. Det går ikke. For såfort jeg tenker på noe annet, snur tankene seg......

 

Noen tips til hvordan jeg kan få henne til å slå opp med den nåværende kjæresten,

og bli sammen med meg? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da prøver du å finne ei ana ei, eller bare glemme henne. Ok?

 

Tenk deg at du er fyren som er samme med dama du elsker sinnsykt mye, du føler det er et skikkelig forhold. Så kommer det en luring og skal prøve å ta fra deg dama di. Det er faen meg mangel på respekt, så tenk deg det litt på den måten.

Lenke til kommentar

Du begynner i feil ende. Gå inn for at dere blir kjent med hverandre og få følelser, ikke for at du skal få henne til å slå opp med kjæresten. Hvis hun finner ut at hun har det bedre med deg vil hun jo automatisk gi slipp på kjæresten sin uansett..

Ærlig talt tror jeg dette er døfødt allerede da det høres ut som du har alt for mange følelser allerede (uten at hun engang vet om deg?), men lykke til.

Lenke til kommentar
Mitt gode tips til deg trådstarter, er at du aldri må gjøre noe sånt i livet ditt. Ok? :) Ta heller tiden til hjelp, og vent på at det blir over mellom dem. Så lenge de er sammen, så er et forhold hellig spør du meg.

 

Om bare alle hadde tenk som dette..

 

Hold deg unna, om du ikke vet hvor jævlig det er å miste kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Mitt gode tips til deg trådstarter, er at du aldri må gjøre noe sånt i livet ditt. Ok? :) Ta heller tiden til hjelp, og vent på at det blir over mellom dem. Så lenge de er sammen, så er et forhold hellig spør du meg.

 

Om bare alle hadde tenk som dette..

 

Hold deg unna, om du ikke vet hvor jævlig det er å miste kjæresten sin.

 

Sant det.....

 

SITAT:

Då må gjøre deg selv til et bedre alternativ enn han hun har nå. Go for it!

 

mhm, det er det jeg prøver på ;)

Lenke til kommentar

Det er helt greit å vise interesse og intensjoner, og vise at du vil ha henne.. Som brutal sa, gjør deg selv til et bedre alternativ enn typen hun allerede har.

 

MEN! (og dette er viktig) har du littegranne samvittighet, så backer du unna roting etc til hun er singel. Enten vil hun ha deg sånn at hun dumper typen sin, eller så vil hun ikke, men eneste måten å finne ut om hun mener noe med det, eller om du bare er et eventyr er å se om dama dumper typen for deg eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Noen tips til hvordan jeg kan få henne til å slå opp med den nåværende kjæresten,

og bli sammen med meg? :p

Å herregud!

Først må du få jenta til å like deg, så like deg bedre enn hun liker kjæresten, så kan hun kanskje gå over. Oddsen er 1 til 100.000.

Hvorfor gå inn for å spolere forholdet? Faktisk kan du ikke gjøre noe med at dem er sammen, annet enn å vinne kjærligheten hennes over tid

Lenke til kommentar

Selv om oddsene er lave, om trådstarer greier å "sabotere" et forhold, da håper jeg en annen kar gjør det samme mot trådstarter slik at han finner ut hvordan det føles. Det er enkelt og greit 1 regel som gjelder når 2 gutter liker samme dame. Den av "frierne" som dama liker best får henne.

 

Om trådstarter er forelsket i en dame som allerede er optatt, så er det mest anstendige etter min mening å respektere det og tråd ned. Jeg syntes det er greit dersom han utrykke det han føler, være venner med dama over tid osv. Og hvis og bare hvis dama finner ut at hun liker trådstarter bedre, så kan hun dersom hun velger det dumpe nåværende type og først etter at det har skjedd er det etter min mening moralsk forsvarlig av trådstarter å innlede ett mer intimt forhold.

 

Å aktivt prøve å sabotere et forhold ved f eks å prøve å sette typen i et dårlig lys, spre løgner eller liknende syntes jeg er direkte forkastelig.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Det er helt greit å vise interesse og intensjoner, og vise at du vil ha henne.. Som brutal sa, gjør deg selv til et bedre alternativ enn typen hun allerede har.

 

MEN! (og dette er viktig) har du littegranne samvittighet, så backer du unna roting etc til hun er singel. Enten vil hun ha deg sånn at hun dumper typen sin, eller så vil hun ikke, men eneste måten å finne ut om hun mener noe med det, eller om du bare er et eventyr er å se om dama dumper typen for deg eller ikke. :)

 

Er så enig. Ville ikke ha klart å levd med meg selv med å vite at jeg "stjal" dama til en annen fyr.

Lenke til kommentar

Herregud folkens man "stjeler" ikke en dame fra en annen mann dere får jo jenter til å høres ut som et eie objekt.

 

Da foreslår jeg at du er kjempe grei med henne og gjør alt du kan for at hun skal like deg og la henne selv bestemme seg at hun vil ha deg og dumpe gamle kjærsten.

Lenke til kommentar
Mitt gode tips til deg trådstarter, er at du aldri må gjøre noe sånt i livet ditt. Ok? :) Ta heller tiden til hjelp, og vent på at det blir over mellom dem. Så lenge de er sammen, så er et forhold hellig spør du meg.

 

Om bare alle hadde tenk som dette..

 

Hold deg unna, om du ikke vet hvor jævlig det er å miste kjæresten sin.

Jeg vet, jeg anbefaler fremdeles alle for å satse alt for å få den de vil ha. Noe annet er jo bare feigt.

 

Selv om oddsene er lave, om trådstarer greier å "sabotere" et forhold, da håper jeg en annen kar gjør det samme mot trådstarter slik at han finner ut hvordan det føles. Det er enkelt og greit 1 regel som gjelder når 2 gutter liker samme dame. Den av "frierne" som dama liker best får henne.

Tøys, tull, vås og pølsevev! Den som vil ha henne mesyt, ergo som slåss hardest for henne, han får henne. "Kjærlighet" handler utelukkende om den sterkeste sin rett.

Lenke til kommentar

Må legge meg litt på linja til thebull her. Det er ikke gutten som bestemmer hvem dama skal like, men damen selv. Om TS er en bedre match med henne er det bare bra for alle parter om hun slår opp med kjæresten og blir sammen med TS.

 

Selv om oddsene er lave, om trådstarer greier å "sabotere" et forhold, da håper jeg en annen kar gjør det samme mot trådstarter slik at han finner ut hvordan det føles. Det er enkelt og greit 1 regel som gjelder når 2 gutter liker samme dame. Den av "frierne" som dama liker best får henne.

Tøys, tull, vås og pølsevev! Den som vil ha henne mesyt, ergo som slåss hardest for henne, han får henne. "Kjærlighet" handler utelukkende om den sterkeste sin rett.

Det der må jeg si bare er fjas, selvfølgelig er det ikke slik. Hvor ofte ser man menn/damer som er helt desperat forelsket i en person? Der personen ikke er innteresert selv, så det du skrev der gjelder nok ikke i den virkelige verden.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Den av "frierne" som dama liker best får henne.

Tøys, tull, vås og pølsevev! Den som vil ha henne mesyt, ergo som slåss hardest for henne, han får henne. "Kjærlighet" handler utelukkende om den sterkeste sin rett.

 

Det er vel innlysende at dersom vi ikke driver med tvangsekteskap eller lignende, så velger damen selv "frier". Dermed er påstanden min ikke tøys, tull og pølsevev. Det som derimot er riktig er at det er fult mulig å konkurere hardt og vinne ens hjerte, både før og i forhold. Det hjelper å være litt pågående i en del situasjoner ja. Her er det kun egentlig fiktive menneskedefinerte "regler" som diskuteres. Alikevel står jeg ved det jeg sier, dersom en jente oprinnelig liker en gutt best, så får han henne. Dersom en annen gutt aktivt prøver å vinne henne, enten på "ærlig" vis, eller ved å aktivt prøve å sabotere forholdet, så er det en etisk diskusjon.

 

Dersom hun som er i et forhold faller for en annen fyr "av seg selv" for å si det sånn, da er det greit. Da er forholdet allerede svekket dersom hun har sterkere følelser for en annen kar.

 

Dersom han fyren er skyld i at forholdet bryter sammen, og det er gjort med hennsikt for at han skal få henne.. Du kan gjerne kalle det "sterkeste rett" men her synte jeg grensen går. Dette er forkastelig og dårlig gjort.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...