Gå til innhold

Spillverket.no: Stygt og kjedelig design!

Anbefalte innlegg

Bare jeg som ikke liker designet på Spillverket.no? Alle de andre Tek-sidene ser mye penere ut etter min mening. Siden mangler f.eks en ordentlig logo, veldig kjedelig med en oransje Tek logo. Mens Hardware, amobil, akam og tek har et pent med design med ordentlig logo har Spillverket et kjedelig og trist svart/oransje design. Mangler også noe på toppen av siden. Mens de andre sidene har en svart kant på toppen av siden er alt bare vitt på Spillverket. Siden mangler egenart og et pent design slik alle de andre sidene har. Har også lagt merke til en liten feil, øverst på forumet der det er linker til artikler fra sidene står det bare Tek.no i parantes, ikke Spillverket. Er dette noe som kan fikses?

Hva tror dere? Er det mulig å freshe opp Spillverket litt? Tror det kan bli en bra side!

:)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemelding!

Såvidt jeg vet er ihvertfall ny logo med tilhørende tittet-font under arbeid, uten at jeg kan utdype noe utover det. Hva selve siden i seg selv angår aner jeg ikke, det må eventuelt noen i redaksjonen svare på, men jeg vil anta at det er noe som er på "to-do"-listen.

Angående artikkelflyten på toppen av forumet, her står det Spillverket.no. Mulig du trenger å slette cache/cookies?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...