waters2k Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har en lcd skjerm jeg ønsker å bli kvitt, men hva kan være en fair bruktpris på denne? https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Takker for alle tips og prisforslag, denne ble kjøpt i slutten av 2007 og er 1,5år gammel og alt er komplett med kvittering. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg tar'n for 1200 Kr hvis du sender den på postoppkrav Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg tar'n for 1200 Kr hvis du sender den på postoppkrav Jeg vil se hva den egentlig er verdt så kan jeg evt komme tilbake til deg, skal ha budet i bakhodet. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvis du bor i Rogaland så kan jeg plukke'n opp... Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Hvis du bor i Rogaland så kan jeg plukke'n opp... Jeg bor i Moss så da må den sendes i evt oppkrav eller du kan betale forskudd å spare 70spenn på frakt. Egenembalert norgespakke er 145, og 214 for oppkravspakke. Dette er en mulighet så frakt vil ikke inngå i prisen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå