heh115 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei. Jeg fikk nettopp tak i en brukt gaming pc. Jeg la inn Xp på nytt og "høytaler ikonet" nede på linjen ble borte. Jeg aner ikke vilket lydkort som står i. det er noe standar greier. Når jeg går innpå kontrollpanelet og på lyder, tale og lydenheter står det bare ingen lydenheter. Det skal være koblet opp og alt slik. Noen som har peiling på hvordan jeg får lyden tilbake? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har samme problemet så jeg får denne litt mer synlig.... Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Løste problemet ved å innstallere driver. Måtte finne den selv. Var bare å ta seg en tur innom download.com. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Løste problemet ved å innstallere driver.Måtte finne den selv. Var bare å ta seg en tur innom download.com. Har du linken? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Løste problemet ved å innstallere driver.Måtte finne den selv. Var bare å ta seg en tur innom download.com. Har du linken? http://download.cnet.com/windows/audio-dri...ag=ltcol;narrow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå