bapeape Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som vet en effektiv måte og fjerne burnespor på? de er ganske nye Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Du sliter litt der om du skal ha de vekk. Burnesporene består av svidde gummirester og asfalt består av bitumin og stein. Problemet ditt er at kjemikalier som løser opp gummien også vil løse opp bindemiddelet i asfalten. Hva er problemet med lakrisstriper i veien? Det enkleste er å bare la de være for de forsvinner i løpet av sommeren av seg selv. Endret 26. april 2009 av perpyro Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 la noen spor på jobben, etter at en kollega masa, tror ikke sjefene likte det særlig ;o angra greit etter at jeg så at de blei så store :/ Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Haha, du burde tenkt litt fremover der. Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 burde det, desverre litt enkelt og være etterpå klok Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Skjønner ikke helt problemet med slike spor. De består av gummirester oppå asfalten og som sagt forsvinner de helt av seg selv i løpet av sommeren. Å forsøke å få det bort på annet vis skader bare mere en det gagner asfaltdekket. Faktisk skal du se litt skrått på det har du lagt et beskyttende gummilag over deler av parkeringsplassen slik at asfalten der ikke slites så fort. Sjefen din er dust om han reagerer på slikt. Hadde dåg skjønt det om det dreide seg om svidd gummi på den nye brolagte parkeringsplassen men på asfalt, det blir bare dumt. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du får spinne på resten av plassen og, sånn at det blir hel-svart Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Er bar 2 spor som er 15 meter, får håpe dem ikke reagerer da Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du får spinne på resten av plassen og, sånn at det blir hel-svart Haha, da har han sikkert litt av en jobb forran seg xD Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Husk å kom med tilbakemelding på hva sjefen sa da hvis du hører noe . Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 om dere ønsker meg lykke til så, skal i allefall bare legge meg helt flat og ikke prøve og ro meg vekk Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) om dere ønsker meg lykke til så, skal i allefall bare legge meg helt flat og ikke prøve og ro meg vekk Lykke til . Er nok det beste det ja om det var noen som så at det var deg, så får du nok eventuellt bare litt tilsnakk. Hvis det var på parkeringsplassen så kan jo hvem som helst komme på kveldstid og burne litt der. Spora blir jo borte etterhvert som det slites vekk uansett og det er jo ikke så stygt. Endret 26. april 2009 av ChrML Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 alle på jobben var samla, så blei jeg tirra opp da er det fort gjprt og bli høy på pæra :/ Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Si at du fikk gassheng og clutchen slapp unna! Endret 27. april 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Det beste for å løse opp gummi er vel terpentin eller liknende petroleumsdestillater. Vil egentlig terpentinen løse opp asfalt veldig effektivt? Jeg må nesten prøve å sprute litt terpentin på en liten klump asfalt og se om det fungerer bra. Endret 9. mai 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Som sagt løsemidler løser opp bindemiddelet i asfalten så det beste er å la gummien forvitre og bli til støv i sommersola. Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Det ordna seg, de lo nærmest av at jeg burna med en sliten framhjulstrekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå