sir-alex Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har en Xbox 360 som er helt strøken! Problemet er at den har fått "Rings of death" eller hva det heter, jeg har brukt "håndkletrikset" men maskinen fungerer bare en time eller noe så blir det røde ringer igjen. Maskinen er modda, slik at det ikke får Microsoft. Derfor lurer jeg på hva verdien på denne kan være hvis jeg ønsker å selge den på foreksempel finn.no, eller lignende. Er det noen som i det hele tatt kunne ønske seg å kjøpe den tror dere? Når den har fått denne "sykdommen? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 ville ikke gitt mer enn 250,- for en sånn. hva skal man med en ødelagt maskin? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trolig får du ikke mye nei. Men folk kjøprt alt mulig. ^^ Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror 500 er greit. For det finnes geeks der ute som faktisk klarer å fikse RROD på egenhånd(tror jeg da ) Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis du bor i Oslo, kan jeg lett betale deg 250kr for den! Lenke til kommentar
marama Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 En xbox som er helt strøken??????? rrod, prøvd å rep med hankletrikset + moddet.. vil ikke akkurat kalle den strøken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå