C0bra Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Asus Probe på mitt kort (Deluxe) leste 32 (!!!) grader feil iforhold til BIOS!Dvs probe på 40 grader, BIOS på 72 grader SINNSYKT!! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ... slikt program for.... msi... Fuzzy Logic. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ... slikt program for.... msi... Fuzzy Logic. Liker ikke Fuzzy Logic jeg. MYE bedre å klokke i BIOS...eller..jeg foretrekker å klokke i BIOS. Men det er OK for å finne ut hvor langt du kan klokke da. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Fuzzy Logic fucka pc'en til en kamerat av meg, han har en Xp2000 eller no så stilte han den på auto, den stoppa på 2600mhz, han restarta maskina og måtte formatere......... Lenke til kommentar
orjanskaar Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Til dere ASUS A7N8X (Deluxe) folk: En BIOS oppgradering fikset temperatur-avviket fra PC probe og BIOS for meg. Bare nevner det..... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ... slikt program for.... msi... Fuzzy Logic. Liker ikke Fuzzy Logic jeg. MYE bedre å klokke i BIOS...eller..jeg foretrekker å klokke i BIOS. Men det er OK for å finne ut hvor langt du kan klokke da. Min mening er at trenger man slikt for å overklokke bør man heller la være. Og når det gjelder MSI...don`t get me started... :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå