Gå til innhold

Hvem artist synger, Heaven a place on earth??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.google.com returned XXXXXX XXXXXXXX. Ikke var det spesielt vanskelig heller...

Edit: Oops. Skal aldri gjenta seg. Glemte dette

Retningslinjene pkt. 5:

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer.

Lenke til kommentar
kan jeg bare få lov til å sammenlikne kazaa med en smurf så jeg kan TRAMPE, TRAMPE, TRAMPE på det/den?

makan til møkkaprogram, KJØP spill, folkens... og film og musikk, for den saks skyld... patcher finner dere andre steder på nettet...

:yes::yes::yes:

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er helt lurt å snakke om KaZaA, på forumet?... :-?

hvorfor da ?, kazaa i seg selv (programmet) er ikke ulovelig, men mye av det som er på det nettverket kazaa bruker er "ulovelig". man finner mye nyttig også der, eks. når 3D Mark 03 ble sluppet løs var det nesten umulig å få tak i det på noen av servern'e man fant på eks. fileplanet, fileshack osv. men på kazaa fikk jeg det ned med en hastighet på ca. 50kbs

Lenke til kommentar
argh! at folk ikke skjønner at det ikke heter "hvem artist".

Heh, ja. Begynner å bli vant til det nå. Det er visst en del av Norge hvor de snakker sånn rart. Synd at de skriver slik i tillegg. Høres helt rart ut i mine ører. Men, men; det er da ikke så nøye så lenge man forstår poenget?

Har dette noe med spill å gjøre? Det er en del av hele forumet (hw.no, gamer.no, overklokking.no) som heter "off-topic". Er ikke det den beste plassen? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...