mr deeds Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei. Jeg prøver å finne denne sangen her på Kazaa, Heaven a place on earth, men jeg veit ikke hvem som er selve artisten. Noen som har greie på hvem det er som synger den sangen her, Heaven a place on earth?? Mr. Deeds Lenke til kommentar
qdos Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 www.google.com returned XXXXXX XXXXXXXX. Ikke var det spesielt vanskelig heller... Edit: Oops. Skal aldri gjenta seg. Glemte dette Retningslinjene pkt. 5: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vet ikke om det er helt lurt å snakke om KaZaA, på forumet?... :-? Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Ok, takk, men jeg prøvde den og det var ikke den. Eller jo på en måte men det du sa var bare albumet trur jeg. Ellers takk. Mr. Deeds. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvis det er trance-versjonen, heter de Ruudaman.... Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Neida, jeg spurte bare etter en artist. Mr. Deeds. Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Først og fremst så vil jeg si: FY FY - ikke laste ned ulovlige ting. Men jeg kan også si at sangen 'Heaven is a place on earth' var en 80-tallshit med den nydelige Belinda Carlisle. -Q Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 argh! at folk ikke skjønner at det ikke heter "hvem artist". "hvilken artist", heter det. alternativt "hvem spiller sangen bla bla". Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 kan jeg bare få lov til å sammenlikne kazaa med en smurf så jeg kan TRAMPE, TRAMPE, TRAMPE på det/den? makan til møkkaprogram, KJØP spill, folkens... og film og musikk, for den saks skyld... patcher finner dere andre steder på nettet... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 kan jeg bare få lov til å sammenlikne kazaa med en smurf så jeg kan TRAMPE, TRAMPE, TRAMPE på det/den? makan til møkkaprogram, KJØP spill, folkens... og film og musikk, for den saks skyld... patcher finner dere andre steder på nettet... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vet ikke om det er helt lurt å snakke om KaZaA, på forumet?... :-? hvorfor da ?, kazaa i seg selv (programmet) er ikke ulovelig, men mye av det som er på det nettverket kazaa bruker er "ulovelig". man finner mye nyttig også der, eks. når 3D Mark 03 ble sluppet løs var det nesten umulig å få tak i det på noen av servern'e man fant på eks. fileplanet, fileshack osv. men på kazaa fikk jeg det ned med en hastighet på ca. 50kbs Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 argh! at folk ikke skjønner at det ikke heter "hvem artist". Heh, ja. Begynner å bli vant til det nå. Det er visst en del av Norge hvor de snakker sånn rart. Synd at de skriver slik i tillegg. Høres helt rart ut i mine ører. Men, men; det er da ikke så nøye så lenge man forstår poenget? Har dette noe med spill å gjøre? Det er en del av hele forumet (hw.no, gamer.no, overklokking.no) som heter "off-topic". Er ikke det den beste plassen? Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ja, den sangen er kul, hører på den i bilen. Dessuten har Samantha Fox en fin verson av den og. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 argh! at folk ikke skjønner at det ikke heter "hvem artist". "hvilken artist", heter det. alternativt "hvem spiller sangen bla bla". Enig! Høres bare dumt ut Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Nå har jeg funnet sangen. Ellers takk for hjelpen. Mr. Deeds Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Når du vet navnet på sangen (Være det Naboens heimlaga utedass- vise eller hva enn), kan du ikke bare søke på dette (I kazaa), eller bruke google e.l, istedenfor å lage en fordømt forumtråd i et forum som ikke har en dritt med musikk å gjøre?! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Er nok ikke smart nok for det skjønner du. Jeg lurer egentlig på hvorfor denne tråden har levd så legge som den har allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå