ole_marius Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 først av alt så ble jeg usikker på hvor jeg skulle poste dette, om den er postet feil kan en moderator finne en mer passende kategori å plassere denne i skal komme med et resolusjon til Bodø Unge Høyre om Nord-Norgebanen om en ukes tid, og siden dette er min første resolusjon lurer jeg på om den ser grei ut ordrett og grammatisk. Nord_norgebanen.doc Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg ville nok ha byttet ut 'pårørt' med enten 'påvirket' eller 'berørt' i setningen "De kommunene som blir pårørt ", ellers så det greit ut. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 så da ser den helt greit ut i dine øyne? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Du formulerer deg ganske bra, men det var en del grums der i form av stave- og tegnsettingsfeil. Spør noen som er mer vennlig innstilt overfor Høyre, om å hjelpe deg med detaljene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå