janingar Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei! Jeg har nå planer om å selge min gamle moped. Det er en Suzuki TSX 97 mod. som har gått 21 914 km. Du kan se bilder av den her. Kjøpte den for 14 000 kr. i 2000 og brukte den jevlig fram til jeg kjøpte meg bil i 04. Siden da har den bare blitt brukt sporadisk og har stått oppbevart i garasje hele tiden. (Ja, jeg vet jeg burde solgt den for 4 år siden.) Lurer litt på om noen har en god antydning om hva den er verdt for salg i dag? Den er i god teknisk stand. Starter lett og går fint på tomgang. Salen har ingen rifter eller merker og ellers ser mopeden strøken ut. Ingen små-feil noe sted. Kan legge til at jeg nylig har: - Kjøpt nytt batteri. - Nytt eksosanlegg. (Orginalt) - Byttet framdekk. - Byttet olje, (alminnelig vedlikehold) - Vasket og oljet opp igjen diverse deler, blant annet kjedet. Kom bare med spm. om det er flere detaljer dere vil vite. Jan Ingar. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vent en stund til før du legger den ut, du får nok mer for den nærmere sommeren. Strøkne suzuki tsx'er skal du lete lenge etter nå til dags. Jeg tror faktisk du bør legge den ut til ca samme pris som du kjøpte den for. Da de aller fleste uheldigvis blir skrudd ihjel av fjortisser Lenke til kommentar
Harryn01 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vent en stund til før du legger den ut, du får nok mer for den nærmere sommeren. Strøkne suzuki tsx'er skal du lete lenge etter nå til dags. Jeg tror faktisk du bør legge den ut til ca samme pris som du kjøpte den for. Da de aller fleste uheldigvis blir skrudd ihjel av fjortisser Vel,samme pris som du kjøpte den for er jeg nå ikke sikker på da vel og merke. Hverfall med tanke på alderen og at du gjerne vil selge den. Og med tanke på at lignende sykkler ligger på finn.no og tinde.no til omlag samme pris som jeg opplyste. Så du kan be om mellom 8000-12000 en plass vil jeg gå ut i fra. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvis du ser på feks finn så ligger det fjortiss tsx'er ute til 8-9k som blir solgte. En strøken tsx er verdt mer en det. Jeg sier minst 12k. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Takk for svar Kan godt vente noen uker før jeg legger den ut. Den beste tiden er vel omtrent akkurat rundt den tiden konfirmasjonen er. Er vel en del som er ute etter moped når de har fått konfirmasjonspenga. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 er jo konfirmasjonstiden nå. mange ble konfirmert i dag og neste helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå