sake Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg driver for tiden å ser etter ny motorsykkel og denne gangen får jeg for en R utgave. Drømmen er en gsxr-600 helst i 2005modellen eller lignende men jeg finner ingen fornuftige. Jeg må ha sykkelen registrert med fulleffekt så noe bryter for lav/høy effekt er uaktuelt. Kræsjer jeg da er jeg fucket hvis jeg ikke klarer å skrape meg bortover asfalten og slå over bryteren^^ Men uansett, hvis jeg kjøper en gsx-r600 2005 modell som er registrert som laveffekt (34hk), hvor mye må jeg da betale ekstra for at den skal bli registrert som fulleffekt (136hk)? Lenke til kommentar
picpac Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Full ut skjemaet på denne siden. Anbefaler deg å kjøpe en som er fulleffekter allerede, sparer deg for masse styr. Det gjorde i hvertfall jeg på gixxeren min. Lenke til kommentar
sake Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Hadde vært greit med en link og ^^ Lenke til kommentar
picpac Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hehe Gå inn her og velg motorsykkel i rullgardinen Ta en titt på denne linke også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå