Wishishi Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Skal vi se, starte med litt historie. 512 ram, xp2200, gf2, noen hardisker og en 350w strømforsyning. Hadde litt problemer med at maskinen låste seg under grafikk spill, og dårlig ytelse. Oppgraderte til 1k ram, gf7600 gt. Nå begynte jeg å få feil under oppstarten på cpu configurasjonen, enda mere frysing i grafikk spill og gjerne spontan restart. Lur som jeg er, ventet jeg med problemet til filene på disken sa takk. Oppgraderte PSU til 550 Chieftech, reinstallerte xp på en ny disk. Windows update, last ned driver fra nvidia.com Nå. Inne i enhetsbehandling er det ett gult utrops tegn og meldingen "Denne enheten kan ikke starte (kode 10)" Skal prøve å ta ut og inn kortet nå, poster uansett Noen som har erfaring? Endret 26. april 2009 av BoogerMan Lenke til kommentar
Wishishi Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Fjernet driveren og la inn fra windows update, denne fungerer (men er såklart dårli) Fjernet den igjen, lastet ned nvidia driveren men får samme problemet. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Mulig du har problemer med at ikke alle filene fra den gamle driveren blir fjernet. Prøv å bruk Driver Sweeper for å fjerne alle gamle filer før du installerer den nye driveren. Avinstaller Nvidia Forceware på vanlig måte, restart PCen, deretter kjører du Driver Sweeper. Lenke til kommentar
Wishishi Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Nope, fortsatt ikke bra. Bleh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå