Dexter-Morgan Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Heisann. Jeg har nettopp kjøpt alt av pc-deler som jeg trengte for å få en helt ny maskin. Jeg satt sammen alt for ca en uke siden. Alt så ut til å virke som det skulle, men når jeg testet spillet jeg fikk med skjermkortet så oppdaget jeg at alt ikke var som det skulle. Jeg hadde spilt spillet i en halvtime, også "frøs" maskinen totalt. Lyden står å hakker enormt fort, og bildet står helt i ro. Ingenting jeg kan gjøre(Gjelder alle spill). Jeg må restarte maskinen med knappen på kabinettet for å få tilgang til skrivebordet igjen. Veldig frustrerende, ihvertfall når jeg nettopp har kjøpt alt nytt. Og det var ikke for en billig penge akkurat. Noen som har/har hatt det samme problemet, eller som vet hva som er galt? Setter stor pris på all hjelp. Jeg vil virkelig ha en maskin som kan oppføre seg normalt, ikke bare når jeg sitter på msn eller surfer på nett. -Dexter Endret 26. april 2009 av Dexter-Morgan Lenke til kommentar
Dexter-Morgan Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Her er litt info om pcen. Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional x64 Edition - Service Pack 2 CPU: QuadCore Intel Core 2 Quad Q9650, 2666 MHz (8 x 333) Hovedkort: XFX nForce-790i Ultra SLI, DDR3, Socket-775, 2xGbLAN, 3xPCI-Ex(2.0)16 RAM: Crucial DDR3 BallistiX 1800MHz 2GB, KIT w/two 1GB's, CL8-8-8-24 (E.P.P.2) Skjermkort: XFX GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, Core 216, 666Mhz, 55nm Harddisk: Samsung SpinPoint T166 320GB, 16MB, 7200RPM, SATA 3.0 Gbps Strømforsyning: Thermaltake Toughpower 850W, Modulær, 8xSATA, ATX/EPS, 4xPCI-E, 20/24pin Endret 26. april 2009 av Dexter-Morgan Lenke til kommentar
Dexter-Morgan Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har peiling? Jeg trenger virkelig hjelp. Er utrolig irriterende å sitte med en pc til et par og tjue tusen som ikke fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen som har peiling? Jeg trenger virkelig hjelp. Er utrolig irriterende å sitte med en pc til et par og tjue tusen som ikke fungerer som den skal. Du har alle de siste driverne installert for skjermkort, lydkort etc.? Sjekk også om XFX har en oppdatert BIOS for HKet ditt. Lenke til kommentar
Dexter-Morgan Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har prøvd å oppdatere biosen, men jeg får bare opp "The program file's part number does not match with your system" Peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå