Chinny Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kjøpte en gitar i fylla for 171kr og tenkte det hadde vore gøy å lære å spele litt på den. Anbefalinger i forhold til sider/programmer for sånne som meg? Tenkte at det kanskje kunne gå med videoer o.l. for å hjelpe meg på vei. N.B. Har aldri lært en akkort i heile mitt liv - det her er definitivt Guitar for dummies. Lenke til kommentar
RAKKA Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvorfor ikke bare ta et gitarkurs for nybegynnere? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kjøpte gitar i fylla faktisk, men du kan sikkert lære en del ting av å kikke igjenom denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=656750 Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kjøpte en gitar i fylla for 171kr Haha! Og folk sier fyll ikke er bra Men bra link av Trygve! Skal prøve å drikke meg til et instrument jeg og, var mye bra der. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg håper du blir drit god og blir kjendis. Hvor fett er det ikke å svare i et intervju: -Welcome into the studio, performing in front of 30 000 peaple gotha be the best job in world. So how did you start with the guitar? -Bought it when i was shitfaces on my way home from a party. Mer Metal enn det kan man nesten ikke bli. Jeg lærte å spille bass ved å få mykhet i fingerene med "SpiderWalk" tekniken og resten brukte jeg Tabs til. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lillebjørn Nilsens gitarbok er fin for nybegynnere, lærer fort de grunnleggende grepene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå