Fotofashion Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Vell fare for at denne her ikke faller i smak hos alle, men jeg selv er godt fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jo, jeg synes den ble fin jeg...flott komponert, bra lyssetting og nydelige gråtoner. RandiA Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Utrolig fint. Digg komp. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Fint bilde, kanskje litt mye textur ? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 ja det er mulig, smak og behag Får prøve meg videre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har ikke noe imot teksturen her. Den hjelper på å skape en stemning. Det eneste som skurrer for meg, er halskjedet som ser ut til å henge gale veien. Tom Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Om jeg skal være vanskelig, så misliker jeg at du bruker glassfiberstrie til tekstur. Den ble litt for repetitiv for min smak. Ellers som vanlig er det lite å utsette på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå