JC81 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Er på utkikk etter en mini-laptop (av typen EEE eller lignende). Noen anbefalinger? Budsjett ligger på maks 3500 kr og maskinen skal i hovedsak brukes til enkel surfing, enkel bildebehandling (overføring fra minnekort til HDD) i forbindelse med reise. Faktorer som teller mye for min del: - god batterilevetid - god skjerm - vekt Noen forslag på gode kjøp? Har et gavekort på Komplett på 1000 kr, så jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe derfra slik at jeg slipper unna med ca 2500 kr. Ser at Komplett har flere merker (HP, Asus, MSI, Acer, Toshiba osv). Takk for tips og råd! Endret 26. april 2009 av jcnorway Lenke til kommentar
Filla Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om batteritid er viktigst, så velger du eee 1000HE eller Samsung NC10. Ellers er de fleste like, men ikke gå for en som har 3 eller 4 cellers batteri. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg ville nok sett på en av disse som har den nyeste Atom prosessoren. Asus Eee 1000HE har bedre batterilevetid, mens Acer Aspire One er litt mindre, slankere og lettere. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg tror du blir fornøyd uansett hvilken av de du velger, men de forskjellene du nevner er helt riktig. Selv venter jeg på 1000HE i posten nå hvert øyeblikk. den ligger vel forøvrig bittelitt høyere i pris Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg tror du blir fornøyd uansett hvilken av de du velger, men de forskjellene du nevner er helt riktig. Selv venter jeg på 1000HE i posten nå hvert øyeblikk. den ligger vel forøvrig bittelitt høyere i pris Valget falt på Asus Eee 1000HE og den er lekker Hentet den i dag og den innfrir! Komplett må forresten ha solgt bra av denne de siste dagene. For 5 dager siden tror jeg det var 74 av sort på lager. I dag da jeg sjekket var det 11 stk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå