Mandibula Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg snakket med hetland videregående i rogaland fylkeskommune. For de som skulle ha eksamen i kroppsøvning, kro1003 - Kunnskapsløfte. Så var alle hjelpemidler tilatt utenom kommunikasjon. Kan du være så snill at du leser hva jeg skriver før du prøver å svare på det? Eksamen utarbeides lokalt, og det er opp til de som lager eksamen å bestemme hvilke hjelpemidler som er tillatt. I de seks nordligste fylkene er det derfor duket for tradisjonell eksamen uten noen som helst hjelpemidler. Jeg forstår poenget ditt med at man noen steder får benytte alle hjelpemidler, men slik er det altså ikke i en stor del av landet. Dessverre, ettersom dette egentlig er blodig urettferdig ovenfor de som ikke får bruke boka. Uansett: Du fremstiller det alt for bastant, som om alle som har eksamen i Kunnskapsløftet (geddit?) får bruke PC og alle hjelpemidler ved eksamen i kroppsøving i Kunnskapsløftet. For slik er det jo absolutt ikke. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ok. Jeg trodde det var like rettningslinjer for hele landet. Slik burde det være vertfall. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 You lose, mr "dette er jeg 100% sikker på". Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 You lose, mr "dette er jeg 100% sikker på". Ja, da tok jeg feil. Jeg trodde rettningslinjene var like for alle. De som nå tar eksamen i kunnskapsløfte og får ha med alle hjelpemidler. Ja, det blir en meget enkel sak. Teorien i kroppsøving er ikke noe spesiel vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå