Sheldon C Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har den siste tiden hatt store problemer med min xbox. Problemet er at den ved jevne mellomrom slår seg av mens den er i bruk. Det første som slo meg var at det var noe varmegang eller lignende. Men viften går normalt? Noen som har opplevd noe lignende, eventuelt kan tipse meg hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Gå og klag så får du en ny konsoll Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Leverte min på Elkjøp da jeg fikk problemer med den, og de skulle sende greia på rep... Så venta jeg i en måned uten tegn til den, og ringte Elkjøp, som sa de ikke visste noe mer, men at den kom vel snart. Så vente jeg i to uker til, og ringte igjen. Men neeida.... og Microsoft kunne ikke svare dem... Så fikk jeg en ny av Elkøp noen dager seinere " For det her kom visst til å ta lengre tid..." Altså mer enn en og en halv måned måtte jeg vente.... :-? Jeg bare nevner det... edit: Spretter Pepsi Max korken for å feire min post nr. 400 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 det er mulig det er strømbryteren som er gåen, har du loddebolt skulle det gå fint å åpne opp og fikse, men da forsvinner sikkert garantien, og da er det kanskje bedre å klage så du får ny. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Leverte min på Elkjøp da jeg fikk problemer med den, og de skulle sende greia på rep... Så venta jeg i en måned uten tegn til den, og ringte Elkjøp, som sa de ikke visste noe mer, men at den kom vel snart. Så vente jeg i to uker til, og ringte igjen. Men neeida.... og Microsoft kunne ikke svare dem... Så fikk jeg en ny av Elkøp noen dager seinere " For det her kom visst til å ta lengre tid..." Altså mer enn en og en halv måned måtte jeg vente.... :-? Jeg bare nevner det... edit: Spretter Pepsi Max korken for å feire min post nr. 400 tok 13 dager hos meg, noe som er helt greit egentlig :-) Seffings hadde det vært best å få byttet den i en ny, men hvor mange gjør det med en nesten 1 år gammel konsoll :-| Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Tror ikke jeg vil ta sjansen på å åpne boksen. Med ti tommeltotter er det dømt til å gå galt!! Det blir nok retur til Elkjøp. Xboxen ble kjøpt for ca et halvt år siden. Håper jeg slipper å vente i månedsvis da jeg var midt i et spennende spill (splintercell). Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Tror ikke jeg vil ta sjansen på å åpne boksen. Med ti tommeltotter er det dømt til å gå galt!! Det blir nok retur til Elkjøp. Xboxen ble kjøpt for ca et halvt år siden. Håper jeg slipper å vente i månedsvis da jeg var midt i et spennende spill (splintercell). HEheh jeg fikk en ny, så alle savegames var borte (utenom de jeg hadde på minnekortet da :-)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 er den kjøpt for et halvt år siden så har du en forsikring som sier at enten så fikser de den på 1 uke eller så får du en ny Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 er den kjøpt for et halvt år siden så har du en forsikring som sier at enten så fikser de den på 1 uke eller så får du en ny Hva slags forsikring er det? Det stod ingenting om dette i mine papirer. Er dette en forsikring som alle får automatisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 var en ny lov eller no som ble gjennomført like før sommerferien i fjor, har du f.eks en mobiltelefon som noe er galt med så plikter de å reperere den innen en uke eller gi deg en ny. tror xboxn havner under dette. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 var en ny lov eller no som ble gjennomført like før sommerferien i fjor, har du f.eks en mobiltelefon som noe er galt med så plikter de å reperere den innen en uke eller gi deg en ny.tror xboxn havner under dette. Tror ikke det var slik at du hadde krav på ny etter en uke, men at du hadde krav på et produkt i mellomtiden...men jeg er ikke sikker... :-? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Dersom du har kjøpt xboxen etter 1 juli 2002 faller kjøpet inn under forbrukerkjøpsloven. Etter lovens § 30 kan forbrukeren, dersom det er mangel ved tingen, som hovedregel kreve å få erstatningsgjenstand (les: annen xbox) stilt til disposisjon dersom reparasjoen tar mer enn 1 uke. Dette er gjeldende rett. En annen sak er at butikkene ikke alltid følger opp slike nye lover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå