Christoffero89 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hondaen er en av de beste på aks;) men for små hjul syns jeg. mange sier den er litt vinglette pga det Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hondaen er en av de beste på aks;) men for små hjul syns jeg. mange sier den er litt vinglette pga det ok, takk for hjelpa skal legge meg lykke til med penger til billappen snx peace.... Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) hondaen er en av de beste på aks;) men for små hjul syns jeg. mange sier den er litt vinglette pga det ok, takk for hjelpa skal legge meg lykke til med penger til billappen snx peace.... zzz Endret 27. mai 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hondaen er en av de beste på aks;) men for små hjul syns jeg. mange sier den er litt vinglette pga det Min var ikke noe særlig vinglette iallfall. Hadde 90 med den(etter speedometeret på sykkelen og på en Ford Transit) og den var fortsatt god og stabil. Men kan ikke sammenlignes med feks Yamaha Aerox, det er noe helt annet å kjøre i de hastighetene med den. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 vet ikke hvor høy du er men sfx passer IKKE for høye mennesker. er på grensa for meg og jeg er rett over 180 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er nesten 190. Var jo akkurat derfor jeg solgte sfxen, fordi den var altfor liten.. Men det var jo ikke det det var snakk om heller Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Shit, nå sitter jeg i saksa fortalte foreldra mine om at jeg ville ha ny scooter og de vurderer og ta fra meg den andre scootern uten at jeg får lov til å kjøpe meg en ny med mine EGNE penger Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hvorfor skal de ta den fra deg? Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) hvorfor skal de ta den fra deg? fordi de sier jeg ikke er takknemmelig for sykkelen noe jeg er, det er bare det at den går litt dårlig og komforen er ikke så bra. har lyst på aprilia, jeg sa også at jeg ville ha ny pga at den gikk fortere enn 45km/t men de sier jeg bare snakker tull. aks er også dårlig, men jeg er glad for å ha en scooter. har spurt om de vil ha sykkelen også kan jeg kjøpe meg en egen men de lar meg ikke de tror også at jeg nå har en plan å "ødelegge" sykkelen via enten at den blir stjålet eller at jeg velter den osv. prøvde aprilia sr 50 factory på skolen i dag, den gikk som et helvete og nå vil jeg bare ha den så er ganske frustrert. men det sies at tms f2 kommer til å falle fra hverandre etter 1 år, har ikke fortalt det da. skulle få lov til å velge en scooter som skulle være bursdags gave å nå har jeg funnet ut at den ikke er bra. faen ass skulle sjekka på nettet først =/ Endret 27. mai 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hvorfor skal de ta den fra deg? fordi de sier jeg ikke er takknemmelig for sykkelen noe jeg er, det er bare det at den går litt dårlig og komforen er ikke så bra. har lyst på aprilia, jeg sa også at jeg ville ha ny pga at den gikk fortere enn 45km/t men de sier jeg bare snakker tull. aks er også dårlig, men jeg er glad for å ha en scooter. fordi den ikke er trimmet vel? kjøp deg trim potte eller bare ta ut plomba så går den sikkert i nærmere 60. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) hvorfor skal de ta den fra deg? fordi de sier jeg ikke er takknemmelig for sykkelen noe jeg er, det er bare det at den går litt dårlig og komforen er ikke så bra. har lyst på aprilia, jeg sa også at jeg ville ha ny pga at den gikk fortere enn 45km/t men de sier jeg bare snakker tull. aks er også dårlig, men jeg er glad for å ha en scooter. fordi den ikke er trimmet vel? kjøp deg trim potte eller bare ta ut plomba så går den sikkert i nærmere 60. får ikke lov av foreldra mine også er det heller ikke lov fitte da er det klart de tar fra meg scootern, hælvete!!! Endret 27. mai 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 bare si unskyld og si du eholder den du har og ikke mas mer Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 bare si unskyld og si du eholder den du har og ikke mas mer ok takk, har du prøvd den hondan i dag? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hyosung het den:) men nei. den ble godkjent på biltilsynet men de begynte å krangle om no manglene nr på syklen:P så tar nok noen dager til før jeg har den Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hyosung het den:) men nei. den ble godkjent på biltilsynet men de begynte å krangle om no manglene nr på syklen:P så tar nok noen dager til før jeg har den å kjipt da Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) ja:(. biltlsynet er rotehuer! Endret 27. mai 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) ja:(. biltlsynet er rotehuer! mm Heyyyy gode nyheter får lov til å kjøpe meg en ny scooter! har tenkt å kjøpe meg en Aprilia SR 50 R Factory maks pris 20.000 kan noen fortelle om noen sider hvor jeg kan få tak i en billig Aprilia SR 50 R Factory Hvet noen om hvilke år disse testene er tatt på denne sida? http://bike.no/review/category.php?id=3 Endret 29. mai 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå