Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er den beste og biligste scooteren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke sikekr på om den går raskere i bakker eller ikke. er elektrisk sperre ellerno.

kælva? hvis den har vært i bakken har du ingen sak desverre

damn, men hva om jeg fiksern på service før jeg bytter'n går det tror du? ps fikk scootern på freda'n

Endret av MMDH1602
Lenke til kommentar
du kan ikke heve kjøpet. men du har enda rett på å få feilen fikset. ergo firmaet MÅ fikse scootern. ting selskapet og hør med det.

edit:

Hvor stor er skaden?

okidoki, ikke særlig stor jeg kælva i sneglefart på vått føre. fikk noen riper på venstre side av scooter'n men har lakka det da så... hvet ikke om det har så mye å si da, fikk også noen skrammer i venstre håndtak på gummien som jeg har bestilt. også fikk den no'n skrammer på begge støttene ikke noe store greier. men hvordan kan jeg bytte scootern må den ikke være i samme pris. kjøpte den på trendimport.no/com og du finner ikkenoe aprilia på trendimport og en ny aprilia koster ca 20.000 ikkesant og den jeg kjøpte kosta 9000 med utsyr(hjelm, lås og trekk) jo hjelmen har også fått riper da jeg velta. irr ass

du hvet du hva jeg har gjort? jeg så på feil scooter på aprilia'n jeg så på Aprilia SR 50 Ditech som er: http://www.bikez.com/pictures/aprilia/2005...-%20Aprilia.jpg

men den som er kåra til beste scooter er denne Aprilia SR 50 Factory : http://www.bikez.com/pictures/aprilia/2006...-%20Aprilia.jpg

:D den er jo drit rå ;)

nehæ titta litt nærmere på den du skal ha hyosung sf 50 den er jo drit kul ; ) de lykta ser ut som to åpne øyne xD

Endret av MMDH1602
Lenke til kommentar

Er ikke sikker. scooteren er ikke i den stand som er lovlig så du har rett på det fikses uansett men heving av kjøp er jeg ganske på sikker det ikke går pga fallet. kan godt være jeg tar feil her men tror det ikke går.

men scootern faller nokk ikke fra hverandre på 1 år. det er litt overdrivi. men den vil nokk være på verkstedet mer en andre scotoere

Lenke til kommentar
Er ikke sikker. scooteren er ikke i den stand som er lovlig så du har rett på det fikses uansett men heving av kjøp er jeg ganske på sikker det ikke går pga fallet. kan godt være jeg tar feil her men tror det ikke går.

men scootern faller nokk ikke fra hverandre på 1 år. det er litt overdrivi. men den vil nokk være på verkstedet mer en andre scotoere

ok, ja : (

Endret av MMDH1602
Lenke til kommentar
det er en gammel hyosung den nye har 1 stor frontlykt:)

aprilia er godt valg. bare ynd å vente;)?

mopedportalen.com har mye info om scootern;)

ok takk, kunne du vist et bilde av den du skal ha?

Endret av MMDH1602
Lenke til kommentar

lærlinglønn er ikke yme å leve av da, pluss husleie, strøm, mobil, tvregninger.

pga buss koster ca 1000 kr mnd for periodekort valgte jeg heller å kjøpe scooter igjen:P har mer penger til høsten når det er vanlig jobb. men da spares det til bil:)

fikk hyosungen til 8k istedenfor 13k så ikke så gæli scooter.

edit: er dyrt ja. kjøp brukt

Endret av SnikendeChris
Lenke til kommentar

pga buss koster ca 1000 kr mnd for periodekort valgte jeg heller å kjøpe scooter igjen:P har mer penger til høsten når det er vanlig jobb. men da spares det til bil:)

wow nice price pruta mye ell? bra at du får bil til høsten da!

okey

ehm tror det er en sånn 50cc "motorsykkel" fjo da er ikke de så dyre håper jeg :)

Endret av MMDH1602
Lenke til kommentar
tar tid å spare. blir høst 2010;)

dette er IKKE scooter men moped.

jeg ville aldri brukt så mye penger på noe man har så liten tid

nei, ok det kommer jeg ikke til heller

Endret av MMDH1602
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...