fsgafhashkfhsadfkj Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) . Endret 10. mars 2017 av tarajas Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ser etter en scooter, gjør ingenting om den er brukt. Men kan noen si meg hvilken jeg bør kjøpe? Den bør helst koste ca. 5-10 tusen. Så nevn de du syntes er best Det finnes en god del scootere som har en ny pris på under 10 000 kr. Kvaliteten på disse er nok ikke like bra som de beste fra Peugeot, Suzuki, Yamaha, etc. MEN fordelen er uansett der. I Norge har vi 5 års reklamasjonsrett på nye produkter som er ment å vare i vestentlig mer enn 2 år og da kan du få "problemfri" kjøring i mange år. Har du ikke mer enn 8-10 000 får du bare gode scottere på bruktmarkedet der den reklamasjonsretten allerede er gått ut. Hvis du da er uheldig kan en slik scooter bli mye dyrere enn du opprinnelig tenkte. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Sjekk ut kymco. Hvis ikke er Honda SPX ganske billig. Endret 26. april 2009 av haarod Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Forrige kampanje på Jula hadde de scootere til 8000 kr, altså godt under 10 000 inkl. hjelm, registrering, forsikring, etc. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kjøp deg noe av kjent merke. Kan liste noen gode mopeder. Yamaha Aerox, Aprilia sr50(alle versjoner), Peugeot speedfight1/2, Peugeot vivacity, yamaha Neos, Yamaha Jog osv. Ikke gå i fella å kjøp deg en stygg kina 4takt, værste dritten som er laga på lenge. Den virker kanskje bra til å begynne med, men så fucker alt seg. Har selv flere venner som har kjøpt disse søppelbøttene, og alle har problemer. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 som saggt ikke gå i fella og kjøp kina 4-taktsscooter. scooter med dårligere kvalitet får du ikke. det er trege også. kjøp en en brukt scooter av et kjent merke så er du sikker med tanke på kvalitet deletilgang osv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 som saggt ikke gå i fella og kjøp kina 4-taktsscooter. scooter med dårligere kvalitet får du ikke. det er trege også. kjøp en en brukt scooter av et kjent merke så er du sikker med tanke på kvalitet deletilgang osv. Forskjellen er enkel, kjøper du en nye kinascooter og får problem har du garanti. Kjøper du er brukt scooter og får problem må du betale selv. Ny scooter er som sagt ikke risiko men det er en brukt. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 har du noen gang hat med kinascooter å gjøre? er den største dritten du får. du sier det er garanti, men tviler på det hjelper så mye dem kommer garantert til å skylde på mangel på velikehol eller noe lignende. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Care om man har garanti? Hva hjelper det deg om scooteren er på verkstedet 90% av tida du har den? En 2takter er så simpel at de fleste problemer burde man kunne fikse selv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 har du noen gang hat med kinascooter å gjøre? er den største dritten du får. du sier det er garanti, men tviler på det hjelper så mye dem kommer garantert til å skylde på mangel på velikehol eller noe lignende. Har kjørt en daglig en periode, INGENTING å si på kvaliteten. Har også eid en Speedfight, den er så klart bedre men ikke så god at det forsvarer en tredobbel pris. At du sier selgeren kommer garantert til å klage på dårlig vedlikehold er en tom påstand basert på INGENTING. Vet at det har vært en sak på TV2 hjelper deg ang. en slik scooter og OBS men med tanke på at det selges 1000 vis av disse hvert år tilsier det at disse scooterne er av meget god kvalitet, spesielt med tanke på prisen. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 de har langt ifra god kvalitet. en venn av meg hadde en slik en stund og den startet kun av og til når den ville. den selvantente til og med en gang. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 de har langt ifra god kvalitet. en venn av meg hadde en slik en stund og den startet kun av og til når den ville. den selvantente til og med en gang. Hadde engang en Suzuki FZ, kjøpte den ny og den stoppet etter 3 uker. Betyr det at ALLE Suzuki FZ er dårlige? Som sagt tidligere er det sikkert solgt 1000 vis av disse scooterne, hadde de vært av så dårlig kvalitet som du påstår hadde det ikke vært lønnsomt på grunn av strenge norske forbrukerrettigheter. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 selv om dem selger mange av dem betyr det ikke automatisk at det er god kvalitet. er ikke så mange av dem heller uansett. kammeraten min er ikke den eneste som har hatt problemer med dem er maaaaaange som har hatt det. det værste med de scooterene vil jeg egentli si er poweren i den, jeg har værtfall ikke prøvd noen scootere som er slappere en dem. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 det værste med de scooterene vil jeg egentli si er poweren i den, jeg har værtfall ikke prøvd noen scootere som er slappere en dem. Du må forstå at akselrasjon i en 4 takter er mye dårligere enn en 2 takter. Har ikke NOE SOM helst med kvalitet å gjøre. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 sa jeg det hadde noe meg kvaliteten å gjøre? selfølgelig vet jeg at 4 taktere er slappere ne 2 takt er ikke helt idiot heller. derfor folk ikke så kjøpe dem trege firetaktere med kinakvalitet. Lenke til kommentar
fsgafhashkfhsadfkj Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) . Endret 10. mars 2017 av tarajas Lenke til kommentar
fsgafhashkfhsadfkj Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) . Endret 10. mars 2017 av tarajas Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gilera er også et kvalitetsmerke. Skjekk ut et veldig fint eksemplar HER. På tross av prisen er de veldig gode å kjøre. Lykke til! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 honda sfx er en sterk evighetsmaskin er 6 hk i dem. minus er at dem er litt små og ikke alle syns utsende er så pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå