DeadManWalking Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det finnes unntak, punktum. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 "kjørte på bil bakfra. kven si skuld?" Det er veldig enkelt, det er din skyld. Finnes ikke noe unntak her Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis du kjører i ræva på noen så er det alltid din skyld, det eneste unntaket er om vedkommende rygger. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis du kjører i ræva på noen så er det alltid din skyld, det eneste unntaket er om vedkommende rygger. Nei, ikke hvis bilen svinger rett ut i veien foran deg når den har vikeplikt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvem som skyld er det hvis f.eks noen ikke greier en bakkestart og ruller bakover? Er det min feil fordi jeg ikke holdt lang nok avstand eller bilen som ikke greide å bakkestarte? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så lenge du står stille er det jo litt vanskelig å gi deg skylda. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis du kjører i ræva på noen så er det alltid din skyld, det eneste unntaket er om vedkommende rygger. Man har alltid vikeplikt når man rygger, så det spørs. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvem som skyld er det hvis f.eks noen ikke greier en bakkestart og ruller bakover? Er det min feil fordi jeg ikke holdt lang nok avstand eller bilen som ikke greide å bakkestarte? Den som ruller bakover, da denne må anses for å rygge. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så lenge du står stille er det jo litt vanskelig å gi deg skylda. Joa, men er veldig mange som kjører ekstremt nærme i lyskrys. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 din skyld dessverre. akkurat vært igjennom en sak jeg kanskje ikke skulle ha vunnet men vant pga prinsipp (førsteman inn i rundkjøring) som dette. (tok 6mnd da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå