tsxpower Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 har en tsx som jeg byttet sylinder og stempel på (41mm) og så satte jeg på en ny 15mm forgasser. men mopeden drar meget dårlig, hender at den ikke klare og komme seg opp i turtall heller,når jeg gir full gass. kan det være forgassere som ikke er rett innstilt? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sjekka pluggen? Du har sikkert sett at dette blir spurt ofte, men det er lett å sjekke den og den kan som regel si om noe er feil. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 pluggen er i orden den, for jeg kjørte med den før sylinder bytte. det var da trim, og nå er det original. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Før sylinder bytte, og da hadde du trim sylinder og greier? Du har bytta dyse da? Jeg mente ikke om pluggen virka slik den skulle, men fargen på pluggen. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 pluggen var mere grå akktig. og når jeg byttet sylinder og stempel, så byttet jeg også til 15mm forgasser. prøvde også 21mm forgasseren men den jikk like dårlig da også. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hmm, minner meg om et problem jeg hadde med min 03' Rieju RR50. Hadde skiftet stempel, men moppen gikk tregere enn jeg kunne springe. Fikk solgt den før den ble fiksa, hørte at det var toppakninga (tror det var det) som måtte skiftes, og det hjalp. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg vil tippe på feil dyse. Hadde du samme sylinder tidligere? Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 alt står riktig ja:) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du har samme størrelse på sylinder og stempel? Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 jepp. jeg kjøpte sylinder kitt:P menn den går nå da. for jeg satte på 47mm trim i stede. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva var egentlig grunnen til at du skiftet stempel? Husker jeg måtte skifte min pga. en fjernet plombering som "åt" seg ned i stempelet, noe som var en dårlig ide. Toppakningen ble ødelagt, så den ble skiftet, og den ene plomberingen satt på plass, etter dette gikk den som en drøm, etter ord fra kjøperen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå