Gloms Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ipod minien min gikk i dass så nå er jeg på utkikk etter en ny en. Ikke mini, men en som har skjerm så jeg kan se serier og diverse på den hvis jeg vil. Har sett litt på ipod classic http://www.apple.com/ipodclassic/ Synes den ser bra ut, den er ikke for stor ikke for liten, og den har skjerm. Noen som har denne som kan anbefale den? kanskje ikke anbefale den? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 hei! svarer ikke direkte på det du spør om, men jeg har ipod touch og er veldig fornøyd med den. Hadde touch vært noe for deg? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 iPod Classic er ikke å anbefale. Den er for stor, og har for liten skjerm. iPod Touch er et langt bedre alternativ hvis du vil se på video på den. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Er ikke no stor fan av verken iphone eller touch. er kompuser av meg som har de og det ekke no synes jeg. Hva med den nye nano? ser bra ut, og har jo de samme funksjonene omtrent, eneste er at den er veldig liten og virker jævlig lett å miste. noen som har noen erfaringer rundt den? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 iPod Classic og iPod touch er omtrent like fysisk store, forskjellen er vel at classic har mer lagringsplass (mye mer!) og er billigere, mens touch har den syke skjermen, nettleser og mange muligheter for applikasjoner. Tror også (ikke helt sikker) at classic er litt mer sårbar for risting etc pga at den bruker roterende harddisk i motsetning til touch som bruker SSD. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg har nettopp fått meg en ipod nano 8GB (4.gen), og har derfor ikke hatt mulighet til å bruke den så mye enda. Har blant annet ikke prøvd å se serier og sånt på den. Hvis du ikke er så kresen på skjermstørrelsen, går det jo an å se serier på den vil jeg tro. Men førsteintrykket mitt er at den kanskje kan virke litt skrøpelig, veldig tynn og lett.. Men som sagt, så har jeg jo ikke brukt den skikkelig enda da. Ellers er jeg veldig fornøyd med den, men tror det trengs noe slags beskyttelsesdeksel på den, ihvertfall for min del. Har en tendens til å være litt uheldig av og til. Jeg kjøpte den mest for å ha i bilen med fm-sender, men kommer også til å bruke den når jeg trener, reiser, går osv.. Test av den her. Tenkte jeg skulle prøve å legge inn noen serier i helga, så jeg kan gi deg tilbakemelding da, hvis det er ønskelig Fant forøvrig enda en test hvor dette sto: "Skjermen er ikke stor, men størrelsen er ikke alt. Den er skarp og har god kontrast, selv fargegjengivelsen er bra, noe som faktisk gjør det fullt mulig å se film på Nano. Uten at man må anstrenge seg. Bildet kan vises som vanlig letterbox med sorte striper oppe og nede, eller man kan stille spilleren til å fylle ut hele skjermen. Da forsvinner venstre og høyre kant på filmen." Testen er her. Endret 8. mai 2009 av MBrandt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå