Gå til innhold

Hjelp! Skal kjøpe The elder scrolls IV Oblivion, men ...

Ljóseind

Anbefalte innlegg

Vennen min har nettopp fått seg Oblivion til pcen sin, og vi har prøvd det sammen og sånt, og siden pcene våre er helt jæblige, skal begge to kjøpe oblivion til konsoll.

Vel, så jeg går på internett og prøver å finne noen steder å kjøpe spillet fra. Jeg kom etter litt over Amazon.com..... Men de har tre versjoner av spillet:

*The Elder scrolls IV: Oblivion: Game of the year edition - til ps3

*The Elder scrolls IV: Oblivion - til ps3

*The Elder scrolls IV: The shivering isles - til ps3

Vel, det jeg VET er at "the shivering isles" er en utvidelsesversjon av oblivion. Men da kommer det ene spørsmålet: Hvis jeg kun kjøpte the shivering isles, ville jeg da få med både utvidelsen OG orginalspillet?

Dessuten: Hva er forskjellen mellom Game of the year edition og de andre to?

Ville vært veldig fint å få noen tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennen min har nettopp fått seg Oblivion til pcen sin, og vi har prøvd det sammen og sånt, og siden pcene våre er helt jæblige, skal begge to kjøpe oblivion til konsoll.

Vel, så jeg går på internett og prøver å finne noen steder å kjøpe spillet fra. Jeg kom etter litt over Amazon.com..... Men de har tre versjoner av spillet:

*The Elder scrolls IV: Oblivion: Game of the year edition - til ps3

*The Elder scrolls IV: Oblivion - til ps3

*The Elder scrolls IV: The shivering isles - til ps3

Vel, det jeg VET er at "the shivering isles" er en utvidelsesversjon av oblivion. Men da kommer det ene spørsmålet: Hvis jeg kun kjøpte the shivering isles, ville jeg da få med både utvidelsen OG orginalspillet?

Dessuten: Hva er forskjellen mellom Game of the year edition og de andre to?

Ville vært veldig fint å få noen tilbakemeldinger.

Kjøp GOTY versjonen der følger Shivering isles med......

Lenke til kommentar

GOTY edition inneholder ikke bare utvidelsespakken Shivering Isles, men også Knight of the Nine. Jeg har selv begge versjonene, og må si du får mye for pengene om du kjøper GOTY edition. Hvis du kjøper spillet fra play.com som nevnt ovenfor så må du vel betale tollavgift. Det billigste spillet kostet £21, noe som tilsvarer NOK 202 :p Spillet kan også kjøpes på AbsoluttSpill hvor det koster drøye 300 kroner inkludert frakt. Det blir omtrent samme totalpris, men du vil få spillet innen 2 dager :) NB! Det er i skrivende stund kun et eksemplar på lager på absoluttspill :ohmy:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
GOTY edition inneholder ikke bare utvidelsespakken Shivering Isles, men også Knight of the Nine. Jeg har selv begge versjonene, og må si du får mye for pengene om du kjøper GOTY edition. Hvis du kjøper spillet fra play.com som nevnt ovenfor så må du vel betale tollavgift. Det billigste spillet kostet £21, noe som tilsvarer NOK 202 :p Spillet kan også kjøpes på AbsoluttSpill hvor det koster drøye 300 kroner inkludert frakt. Det blir omtrent samme totalpris, men du vil få spillet innen 2 dager :) NB! Det er i skrivende stund kun et eksemplar på lager på absoluttspill :ohmy:

Du får da med Knights of the Nine i den vanlige versjonen til PS3 også da. Ikke bare i Game of the Year Edition. Jeg har Oblivion på PS3 og jeg har nettopp fullført Knights og the Nine greia :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Til opplysning koster GOTY-versjonen koster kun 200 på platekompaniet, både på nett og butikk.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...