mileee Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei Har tenkt til å kjøpe meg Cerwin Vega CLS-215 høyttalerene, men vet ikke helt hvilke forsterkere jeg trenger. Har sett at de fleste anbefaler en effektforsterker + forforsterker, men vet om folk som bare kjører den på en enkelt forsterker. Satt og lette litt rundt på internett og fant en fin pris for 2 x Cerwin Vega 0,8KW2 forsterkere. Ville dette funket bra (koble den ene til mellomtone/diskant og den andre på bass) eller trenger jeg en vanlig forsterker også? Kom evt med hva man trenger, ikke det dyreste Lenke til kommentar
aceracer Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei Har tenkt til å kjøpe meg Cerwin Vega CLS-215 høyttalerene, men vet ikke helt hvilke forsterkere jeg trenger. Har sett at de fleste anbefaler en effektforsterker + forforsterker, men vet om folk som bare kjører den på en enkelt forsterker. Satt og lette litt rundt på internett og fant en fin pris for 2 x Cerwin Vega 0,8KW2 forsterkere. Ville dette funket bra (koble den ene til mellomtone/diskant og den andre på bass) eller trenger jeg en vanlig forsterker også? Kom evt med hva man trenger, ikke det dyreste er ingen expert. men hva med 2x nad c272 så brokoble de? eller 2,6 kw effektforsterkern til cerwin vega? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå