ArmenMinAU Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei Hva skal man trene for å bygge skuldre som dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Edit: Det er frigitt. Endret 28. april 2009 av War Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Takk for den, War Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Informasjonen er ikke offentlig ennå? WTF?? Hva er det som skal være så hemmelig med skuldertrening? (La meg gjette: Myoreps med skråsittende sidehev fra Børge) De skuldrene er først og fremst et resultat av steroidebruk. Det sitter en høyere andel androgenreseptorer som svarer på AAS i skuldre, nakke og armer, som gir denne klassiske steroide-looken. Trener du rent er det der en fysikk du kan glemme. Her er video av pro natural bodybuilder Layne Norton: Det er en med genene, treningen og spisingen på plass. Man kan se at skuldrene ikke er så voldsomme, selvom dette er en kar med solid størrelse Endret 26. april 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan bare si at for meg var trening av skuldra værst hadde jo nesten ikke brukt dem før, og det er jo det som er slitsomt, så føler du deg liksom så himla svak når du sitter der å sliter med å løfte 5 kilo bare fordi du ikke er vant med å bruke muskla. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Informasjonen er ikke offentlig ennå? WTF?? Dvs at det er tips og metoder som er under utprøving som gir gode resultater og har mange gode tilbakemeldinger sammtidig som det forhindrer skader osv. Det er betalende kunder som har tilgang til dette først før det redugeres til det man mener fungerer best og det kommer i en artikkel. Det er kun etter forfatters eget ønske, ikke noe magisk. Endret 26. april 2009 av War Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sikkert noe børge greier Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Begynt å løfte som du sa nå War. Fy faen måtte jo helt ned i 10 kilo. Er utroig fristende å slenge vektene opp igjen, men man må anstrenge seg Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Husk at løfter du for tungt for de små musklene deaktiveres de for å unngå skade. Ved å løfte i den vektklassen så du får de med får du større skuldre tilslutt da alle er med på de store løftene senere. Sikkert noe børge greier Cressey sier det, Bill Hartman sier det, Boyle sier at de fleste bør det, flere og flere coacher sier det samme, ikke bare Fagerli. Finn noen som vet bedre så skal jeg bøye meg i støvet. Jeg sluttet med 30kg arnoldpress og gikk over til 4-6kg sidehev og fikk større skuldre. Fikk med små muskler jeg hadde utelukket på de tunge løftene. Endret 28. april 2009 av War Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er vel strengt tatt offentlig informasjon også: http://www.myorevolution.net/forums/showpo...mp;postcount=10 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er vel strengt tatt offentlig informasjon også: http://www.myorevolution.net/forums/showpo...mp;postcount=10 Regnet nesten med at det måtte være den posten der som var så hemmelig ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Var ikke hemmelig i den forstand, ville bare la Børge være den som ga det ut når han synnes det var ferdig. Ser han ga den ut for 2 mnd siden, har kunne ha postet det i 1 år nå. Slipper å ta det som Pm nå som er digg. Endret 28. april 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå