Killswitch Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ja jeg har Runar, om det var meg du mente:) Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) ARMA 2 høres som eit bra forslag til deg. Kjempe realistiskt FPS spill der du spiller som ein soldat av eit lag. Video her forresten: http://www.gametrailers.com/player/43779.html Har ikkje komt ut enda, men det er ikkje lenge til. Eg gleder meg som bare fy Endret 28. april 2009 av Ganam Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Liker ikke sims. Hadde oprinnelig håpt at den fantes et FPS spill av det.. så det er jeg som er i handlingen, og ikke en ellerannen figur.. Skytespill av sims? Eller var det kanskje fpv du mente? Mente ikke sims i det hele tatt. Men et første persons skytespill. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ja jeg har Runar, om det var meg du mente:) Nei, jeg mente Sovehest. Jeg er ganske uenig i det han sa, om at befal "stort sett er like gamle som deg selv". Nå hadde vi jo et par yngre sersjanter, og en grenader, blant befalet, men likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Liker ikke sims. Hadde oprinnelig håpt at den fantes et FPS spill av det.. så det er jeg som er i handlingen, og ikke en ellerannen figur.. Skytespill av sims? Eller var det kanskje fpv du mente? Liker ikke sims. Hadde oprinnelig håpt at den fantes et FPS spill av det.. så det er jeg som er i handlingen, og ikke en ellerannen figur.. Skytespill av sims? Eller var det kanskje fpv du mente? Mente ikke sims i det hele tatt. Men et første persons skytespill. FPS: First Person Shooter. Jeg lurer på hva du mener at fpv er. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 first person videogame? trolig ikke:P Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 fpv=first person view. Som hadde vært en mer naturlig mod av sims enn å gjøre det til et fps. Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg ville anbefale Operation Flashpoint, det gamle. Grafikken er ikke direkte mye å skryte av, men kampanjen er der er nok det nærmeste du kommer en "soldataktig" opplevelse på PC; ArmA2 gav ikke tilsvarende. Jeg har høye forhåpninger både til ArmA2 og OFP2. Vi får se hva tiden bringer. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Operation flashpoint støttes... er ikke helt enig med kommentaren over her, grafikken holder da mål enda den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå